• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

2
مدیر استراتژی و تعالی سازمانی فولاد مبارکه مطرح کرد:

کیفیت محصولات نقش حیاتی در جایگاه رقابتی فولاد مبارکه دارد

  • کد خبر : 21737
  • 12 دی 1402 - 16:28
کیفیت محصولات نقش حیاتی در جایگاه رقابتی فولاد مبارکه دارد
سیامک شجاعی، مدیر استراتژی و تعالی سازمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار فولاد گفت: هیچ سازمان و نهادی نیست که بدون توجه به موضوع کیفیت و مدیریت آن در سطح فرایندهای خود بتواند نقش تأثیرگذار و مؤثری در حوزه کسب‌وکار ایفا کند. در این میان ماهیت صنعت فولاد به‌گونه‌ای است که کیفیت محصولات دارای نقش حیاتی در جایگاه رقابتی شرکت‌هاست.
به گزارش عصر تحلیل، تقویم فولاد مبارکه را که ورق بزنیم در یکی از اوراق پرافتخار آن به دوشنبه یازدهم دی‌ماه سالروز دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 می‌رسیم. سیامک شجاعی مدیر استراتژی و تعالی سازمانی این شرکت در اهمیت دریافت این گواهینامه ارزشمند چنین گفت:

در جهان رقابتی امروز، کیفیت نقش مهم و غیرقابل‌انکاری دارد. هیچ سازمان و نهادی نیست که بدون توجه به موضوع کیفیت و مدیریت آن در سطح فرایندهای خود بتواند نقش تأثیرگذار و مؤثری در حوزه کسب‌وکار ایفا کند. در این میان ماهیت صنعت فولاد به‌گونه‌ای است که کیفیت محصولات دارای نقش حیاتی در جایگاه رقابتی شرکت‌هاست.

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001) به‌عنوان استاندارد مادر به همراه سایر سیستم‌های مدیریت به‌عنوان بهترین مدل‌های عملیاتی یکپارچه در سازمان‌های بزرگ و کوچک، کمک بسیاری در این زمینه کرده‌اند. گستردگی و تنوع این سیستم‌ها و استانداردها موجب ایجاد راهکارهای اثربخش بهبود مداوم و افزایش کیفیت در تمامی بخش‌های فرایندی و مدیریتی کسب‌وکار گردیده است.

بر این اساس سازمان‌های متعالی همیشه به دنبال بهبودهای مداوم بوده و آن را به‌عنوان یکی از خطوط اصلی تصمیم‌گیری انتخاب می‌کنند. استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی کمک بسیار زیادی در طراحی و پیاده‌سازی ساختارهای مدیریت کیفیت و به دنبال آن بهبود مداوم نموده است.

استفاده از ابزار حل مسئله تلفیقی شش سیگما و تحلیل کسب‌وکار
شرکت فولاد مبارکه با استفاده از ابزار حل مسئله تلفیقی شش سیگما و تحلیل کسب‌وکار گام بلندی در زمینه شناسایی و حل مسائل مهم و بزرگ سازمان برداشته و با گسترش نگرش فرایندی و یکپارچه‌سازی داده‌ها با همکاری نواحی مرتبط توانسته اقدام به شناسایی و ارائه راهکارهای بهبود نماید.

فولاد مبارکه مدیریت کیفیت و بهبود مداوم را راهبرد اصلی خود قرار داده و در این زمینه موفق به پیاده‌سازی و اجرای بیش از ۱۰ استاندارد مدیریت شده است.این شرکت در ادامه مسیر تعالی خود کسب گواهینامه‌های استانداردهای سیستم مدیریت بازدهی آب، مدیریت نوآوری، ردپای کربن و تداوم کسب‌وکار را در برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21737

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.