5:47:31
    امروز : پنج شنبه - ۱۱ بهمن - ۱۴۰۳

سر تیتر اخبار

سهرابیان به استقلال بازگشت چالش‌های عدم حضور بخش خصوصی در طرح‌های کلان کشور/کنترل بحران ناترازی انرژی با پایان تصدی گری دولت “مشهد؛ شهر حساس به آب طرحی نوین برای مدیریت بحران آب” انتقال آب ممکن است باعث ایجاد تنش بین مناطق شود / تبخیر منابع آبی هدر رفت آب محسوب نمی شود / چالشهای زیست محیطی مهمترین دغدغه توسعه منابع آبی ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اصفهان به مرحله فوق بحران رسیده است / دو هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی نیاز داریم با زبان هنر به معضلات زیست محیطی اصفهان پرداختیم / دولت باید به کمک اقتصاد هنر بیاید + عکس نمایش نمایشگاه آب و فاضلاب فرصتی برای معرفی توانمندی‌های فنی و مهندسی ایران / نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی مصرف انرژی افزایش مجدد نرخ بلیط اتوبوس بین شهری در ۱۴۰۳ / ناوگان حمل و نقل و جاده ها همچنان فرسوده و خراب + عکس تعرفه های جدید فولاد مبارکه در جمع ۱۹ شرکت برتر مدیریت دانش جهان / فرهنگ دانشی؛ کلید موفقیت فولاد مبارکه در عرصه جهانی توجه جدی تر به تجدید پذیرها ضروری تر از وام موتور سیکلت است / بدهی ۲۰۰همتی دولت به بخش خصوصی حوزه انرژی / دولت باید دست از تصدی گری در انرژی بردارد تولید فولاد با محوریت اقتصاد پایدار شعاری که در فولاد مبارکه تحقق پیدا کرد آمریکا هروقت به حرف‌هایش عمل کرد گفت‌وگو می‌کنیم تلاش فولاد مبارکه برای جبران ناترازی های انرژی /  پروژه‌های بزرگ صنعت فولاد برای آینده پایدار /ضرر ۸.۵ میلیارد دلاری صنعت فولاد کشور به خاطر قطعی برق رقابت استانهای کشور در بخش آزمون عملی، تجهیزات و دانشی ویدیو متری + عکس برای اجماع‌سازی و حل مسائل فرادستی، به هلدینگ خلیج‌فارس آمدم/ ساخت نخستین پارک فناوری و مرکز هوش مصنوعی در کیش ساخت نیروگاه بادی ۶۰۰ مگاواتی در میل نادر سیستان و بلوچستان؛ تحولی بزرگ در تامین انرژی کشور آبفای اصفهان، آماده برگزاری مسابقات ملی مهارت ویدئومتری شبکه‌های فاضلاب طیب نیا: حمل‌ونقل ریلی در صنعت فولاد از ۹۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است صنعت بانکرینگ، فرصتهای و چالشهای پیش روی اقتصاد ایران وابستگی صنعت فولاد به انرژی و برنامه‌های تأمین انرژی پایدار / همکاری دولت و بخش خصوصی کلید عبور از بحران ناترازی انرژی در ایران

2
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

کاهش میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به ۸ سال

  • کد خبر : 15729
  • 26 جولای 2021 - 14:58
کاهش میانگین عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به ۸ سال
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: 261 دستگاه اتوبوس در 4 سال اخیر برای نوسازی و توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان خریداری شده است.

به گزارش عصر تحلیل؛ مسعود بنده خدا با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شهری با افزایش تعداد ناوگان ملکی شهرداری روبرو بودیم، اظهار کرد: این تعداد از ۸۹۲ دستگاه به ۹۳۷ دستگاه افزایش پیدا کرده است و مابقی اتوبوس های شهر متعلق به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: همچنین یکی از تلاش های ما در این دوره کاهش عمر ناوگان طی ۴ سال گذشته بوده است به طوریکه عمر ناوگان از ۸٫۹ به ۸٫۲ سال کاهش پیدا کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع طی چهار سال گذشته ۲۶۱ دستگاه اتوبوس خریداری شده است، گفت: این تعداد اتوبوس در خطوط مختلف شهر اصفهان به کار گرفته شده و می شود.

وی با اشاره به خرید ۴۵ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان عمومی شهر اصفهان اظهار کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری دیزلی آتروس از شرکت ایران خودرو دیزل با هزینه یکصد میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان خریداری شده است.

بنده خدا بیان کرد: این ۲۵ دستگاه اتوبوس از محل انتشار ۱۳۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای استفاده در مسیر دارک، امام علی (ع) و شیخ صدوق خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه دیگر از نوع اتوبوس های ۱۲ متری اسکانیا است که برای خرید آن ۳۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان هزینه شده است، اظهار کرد: هزینه خرید این تعداد اتوبوس از منابع داخلی شهرداری تامین شده است و برای حرکت در مسیر خط لاله، پروین، میدان امام حسین (ع) و دشتستان، بزرگمهر و سی و سه پل به کار گرفته خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: میانگین عمر فعلی کل اتوبوس های بخش دولتی و خصوصی شهر ۱۱٫۱ سال  و میانگین عمر فعلی ناوگان ملکی شهرداری ۸٫۷ سال است که با پیوستن این ۴۵ دستگاه اتوبوس میانگین عمر ناوگان به ۸٫۲ سال کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15729
  • منبع : ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

03اکتبر
اصفهان پیشگام درهوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور
معاون حمل و نقل شهردار اصفهان در گفت و گو با عصر تحلیل تأکید کرد:

اصفهان پیشگام درهوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی کشور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.