• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

9
هجوم مردم برای تزریق واکسن کرونا

صف بستن سالمندان برای تزریق واکسن کرونا در فضای نامناسب

  • کد خبر : 12674
  • 18 اردیبهشت 1400 - 15:03
صف بستن سالمندان برای تزریق واکسن کرونا در فضای نامناسب
صف های طولانی واکسن برای سالمندان بالای 80سال و دستورالعمل های مختلف برای مراکز بهداشت

مردم ساعت‌ها در صف‌های طولانی برای تزریق واکسن معطل می‌مانند و گاهی واکسن به آنها نمی‌رسد، مراکز، پیش‌بینی درستی از تعداد مراجعه‌کنندگان ندارند، فضا برای واکسیناسیون مناسب نیست و هر مرکز دستورالعمل متفاوتی برای واکسیناسیون دارد.

“واکسن ایرانی کرونا” اردیبهشت یا خرداد به بازار می‌‌آید

به گزارش عصر تحلیل ، واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال به‌عنوان نخستین گروه از فاز دوم، از ۷ اردیبهشت، آغاز شد. با این که قرار بود این افراد پس از تماس کارشناسان وزارت بهداشت برای واکسیناسیون به مراکز منتخب سلامت مراجعه کنند، اما گزارش میدانی عصر تحلیل از چندین مرکز سلامت، از آشفتگی مراجعه‌کنندگان به این مراکز و دستورالعمل‌های مختلف مراکز سلامت حکایت دارد.مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که مردم، یعنی همان گروه از سالمندان که در اولویت تزریق‌ قرار دارند، به‌دلیل بی‌اطلاعی از ماجرا، سردرگم شده‌اند، نگران تمام‌شدن واکسن‌ هستند و مقابل در ورودی این مراکز در صف‌ها، انتظار رسیدن نوبتشان را می‌کشند. همه اینها در حالی است که هر مرکز سلامت دستورالعمل متفاوتی نسبت به مرکز دیگر اعمال می‌کند و در شرایطی که باید سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه شوند، سالمندان بالای ۷۰ و ۷۵ سال هم واکسینه می‌شوند و بیماران خاص هم در صف‌های انتظار ایستاده‌اند. گروهی از مراجعه‌کنندگان بدون ثبت‌نام قبلی مراجعه کرده‌اند و همین موضوع بر شلوغی جمعیت در مراکز سلامت اضافه کرده است.تصاویری که در روزهای گذشته از این مراکز در فضای مجازی منتشر شد، بر این مسئله صحه می‌گذارد. گروهی از مراجعه‌کنندگان به این مراکز می‌گویند هیچ‌کس با آنها تماس نگرفته‌، هیچ سامانه‌ای برای ثبت‌نام وجود ندارد و پرونده سلامتشان تکمیل نیست. برخی هم اعلام کردند، در تعدادی از مراکز سلامت، حتما باید با سند خانه، محل سکونتشان تأیید شود و گروهی دیگر از تمام‌ شدن واکسن، در شرایطی که در صف واکسیناسیون ایستاده‌اند گلایه می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12674
  • منبع : همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.