• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

4
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان درجلسه صبحانه کاری با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی صنایع غذایی استان تاکید کرد:

ضرورت تمرکز بر ایجاد برند تجاری مشترک درحوزه صنایع غذایی

  • کد خبر : 14799
  • 07 تیر 1400 - 11:37
ضرورت تمرکز بر ایجاد برند تجاری مشترک درحوزه صنایع غذایی
رئیس اتاق بازرگانی با تشکل های اقتصادی که باحضور اعضای انجمن صنایع غذایی استان برگزار شد، بر ضرورت تمرکز بر ایجاد برند تجاری مشترک درحوزه صنایع غذایی تاکید کرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان درچهارمین جلسه صبحانه کاری با تشکل های اقتصادی که باحضور اعضای انجمن صنایع غذایی استان و فعالان اقتصادی رسته های مرتبط برگزار شد با بیان اینکه ضریب نفوذ فعالان حوزه صنایع غذایی درجامعه بیش از سایرصنایع می باشد، افزود: بر این اساس ایجاد ساختار مناسب وحدت گرای تسهیل گر امری اجتناب ناپذیر است.

وی تنها راه داشتن اقتصادی بالنده را ازطریق فراهم سازی زیرساخت های موردنیازآن ممکن دانست وهدف ازراه اندازی دفاتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان درشهرستان ها را کمک به بالندگی اقتصاد استان بیان و تاکید کرد انجمن ها و تشکل ها درراستای بهره مندی از اشتراک منافع درجهت کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری شکل می گیرند.

گلشیرازی درادامه برضرورت تمرکز بر ایجاد برند صادراتی مشترک ملی درحوزه صنایع غذایی تاکید کرد.

رئیس پارلمان بخش خصوصی اصفهان ضمن تاکید براثرگذاری انجمن ها دررفع مشکلات هر صنف،فلسفه وجودی عضویت درانجمن ها و اتاق های بازرگانی راشناسایی ظرفیت ها، پیداکردن مسیر درست و سرمایه گذاری برروی نقاط ضعف برای تبدیل آنها به فرصت درکنار مزیتهای موجود در هر واحد تولیدی عنوان کرد.

وی درادامه گفت: اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان اتاق نسل سوم، شبکه سازی میان اعضا را جزومهم ترین رسالت های خود قرارداده است.

گلشیرازی بابیان اینکه هرفرد لازم است زکات عمر و تجربه خود را دراختیار جامعه قراردهد، تصریح کرد: صرف بخشی از زمان هرفعال اقتصادی درگفتمان های تشکلی درحل مشکلات فعالان اقتصادی و کمک به بالندگی اقتصاد بسیار موثرخواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود تبدیل موضوع قیمت گذاری محصولات غذایی به یک موضوع ملی از طریق طرح این مساله در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان ، ،فعالیت درقالب برندمشترک صنایع غذایی اصفهان، استفاده از تجارب انجمن صنایع غذایی پایتخت از طریق ایجاد تعامل نزدیک و سازنده و استفاده از پتانسیل های موجود در پارلمان بخش خصوصی اصفهان مانند شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی وگفتگوی ویژه خبری را در حل مشکلات صنعت غذایی اصفهان بسیار مهم ذکر کرد.

در ادامه محمدگوهریان، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنایع غذایی استان اصفهان نیز با بیان اینکه انجمن صنایع غذایی با پیگیری اتاق بازرگانی اصفهان و فعالان بنام این حوزه شکل گرفته است از انجام اقدامات مقدماتی برای ثبت این انجمن ذیل اتاق بازرگانی خبرداد.

مسعودبختیاری، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنایع غذایی استان نیز ابرازامیدواری کرد باحضور هیات مدیره جدید متشکل از تولیدکنندگان بنام بخش خصوصی، شاهد اقدامات اثربخشی درصنعت غذایی استان باشیم.

وی تعامل بسیار مثبت واثرگذار هیات مدیره انجمن با اتاق بازرگانی اصفهان را مهم ترین نکته اثرگذار در صنعت غذایی استان دانست و تاکید کرد: مطالبه گری موتور محرکه انجمن فعال در حوزه صنایع غذایی است.

همچنین بهنام ابراهیمی، جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان هدف از تشکیل جلسه با تشکل های اقتصادی ذیل اتاق بازرگانی را آگاهی پارلمان بخش خصوصی اصفهان از دغدغه ها و نیازهای اعضا به منظور صرف منابع و پتانسیل های موجود در راستای کمک به حل مشکلات اعضا و تبدیل مسایل مطرح شده به پیشنهاداتی برای ارایه به سیاستگذاران همچنین اطلاع اعضاء از خدمات ارایه شده دراتاق بازرگانی بیان کرد.

وی تاکید نمود تنظیم خدمات اتاق بازرگانی اصفهان درقالب احصاء مشکلات درجلسات صنفی بسیار راهگشا می باشد.

شایان ذکر است درادامه اعضای انجمن صنایع غذایی و فعالان این حوزه لزوم اخذ پروانه ساخت برای کلیه محصولات یک کارخانه باوجود پروانه بهره برداری، مشکل تثبیت قیمت محصول نهایی باوجودافزایش مکررقیمت مواداولیه، الزام دربکارگیری مسئول مقیم فنی درواحدهای تولیدی، نیاز مبرم نظام توزیع به ساماندهی، مشکلات مربوط به قیمت گذاری گمرک برروی محصولات صادراتی، موازی کاریهای موجود در ادارات و… را از جمله مشکلات فعالان صنعت غذایی ذکر کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14799
  • منبع : اتاق بازرگانی اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.