• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

3
مدیر آبفای منطقه سمیرم:

تامین پایدار آب شرب ۹۰ روستای شهرستان سمیرم

  • کد خبر : 4541
  • 18 تیر 1399 - 10:31
تامین پایدار آب شرب ۹۰ روستای شهرستان سمیرم
مدیر آبفای منطقه سمیرم اعلام کرد: در حال حاضر آب شرب 90 روستای تحت پوشش آبفای سمیرم از طریق 16 دهنه چشمه و 38 فقره چاه به صورت پایدارتامین می شود و آبرسانی به  هیچ روستای تحت پوشش آبفا سمیرم به صورت سیار انجام نمی گیرد.

به گزارش عصر تحلیل، مجید صابری بیان کرد: هم اکنون از ۳۸ حلقه چاه، ۲۸ حلقه ی آن در مدار بهره برداری قرار دارد و دبی  چاه ها ۱۵ لیتر در ثانیه است.

وی اختلاف ارتفاع در مناطق مختلف سمیرم را تا بیش از ۲ هزار متر  اعلام کرد و اظهار داشت: برای اینکه آبرسانی پایدار به تمام روستاهای تحت پوشش آبفا سمیرم در ارتفاعات مختلف انجام گیرد، ۴۸ ایستگاه پمپاژ احداث و راه اندازی شده است تا بدین ترتیب آب  شرب روستاییان بدون کوچکترین وقفه ای تامین گردد.

مدیر آبفای منطقه سمیرم هدر رفت آب در روستاهای سمیرم را ۴۵ درصد دانست و بیان داشت: میزان هدر رفت آب در روستاهای سمیرم بالا است و مقرر گردیده است که با اصلاح شبکه فرسوده،  این رقم کاهش یابد.

صابری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۲ کیلومتر اصلاح شبکه فرسوده در دستور کار قرار گرفت و پیش بینی می شود در ماه های آینده با تامین اعتبارات لازم این رقم افزایش یابد. این در حالیست که در ۲ سال گذشته بیش از ۷۰ کیلومتر شبکه فرسوده آب در روستاها  اصلاح و بازسازی شده اند.

وی شناسایی انشعابات غیر مجاز را نیز یکی از اولویت ها در روستاها دانست و تصریح کرد: به منظور کاهش هدر رفت آب و نیز کاهش سرانه مصرف در روستاها،  شناسایی انشعابات غیر مجاز در اولویت قرار گرفته است.

مدیر آبفای منطقه سمیرم کیفیت آب شرب روستاها در سمیرم را نیز مطلوب ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: آب شرب سمیرم از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است، با این وجود آب شرب روستاها  به طور مستمر مورد پایش میکروبی و شیمیایی  قرار می گیرد و سلامت آن مورد تایید دستگاه های ذیصلاح می باشد./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4541
  • منبع : آبفا اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.