• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

2
ادامه ریزش های سریالی فاضلاب اصفهان؛

آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد

  • کد خبر : 22493
  • 05 اسفند 1402 - 19:50
آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد

شرکت آبفا استان اصفهان خبرداد: حادثه ریزش خط فاضلاب واقع در خیابان مطهری ملک شهر رفع شد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از اکوانرژی، حادثه ریزش کلکتور فاضلاب به قطر ۶۰۰ میلی متر و به طول ۷ متر در عمق ۶متری روز چهارشنبه رخ داد که با اتصال عرضی به طول ۷ متر با لوله ۳۰۰میلی متری رفع شد.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این خبر، افزود: این عملیات که از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه آغاز شد و تا ساعت ۵ صبح پنج شنبه به طول انجامید با تلاش اکیپ بحران آبفای استان اصفهان و گروه حوادث آبفای منطقه ۵ انجام گرفت.

شایان ذکر است این حادثه برای کلکتور فاضلاب به قطر ۶۰۰ میلی متر و به طول ۷ متر در عمق ۶متری رخ داد که با اتصال عرضی به طول ۷ متر با لوله ۳۰۰میلی متری رفع شد.

علیرضا جزءقاسمی معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حسین اکبریان مدیر عامل آبفای استان اصفهان از عملیات رفع این حادثه بازدید کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22493

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.