• امروز : جمعه - ۲۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 14 June - 2024

سر تیتر اخبار

انتقال آب از عمان تا سرمایه‌گذاری در اکتشاف و توسعه میادین گازی اقتصاد غیر نفتی در فولاد مبارکه بروز پیدا کرده است هدیه توانیر به کشاورزان اجاره ۲۰ میلیارد تومانی خانه هایی در تهران؟! آسیب‌ها و مشکلات در خصوص بازی همستر کامبت شناسه انتخاباتی نامزدها اعلام شد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان معادل ۵ نیروگاه اتمی بوشهر کار می‌کند اعلام اسامی مورد تائید صلاحیت چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همستر کامبت  «Hamster Kombat» چیست و چه کاربردی دارد؟! قاتل پیش از فرار از کشور دستگیر شد در ۲۳۶ جلسه علنی پایتخت چه گذشت ؟ برقراری بیش از ۶۷ هزار تماس با اورژانس پایتخت دست‌یابی به آینده بهتر در سایه بهره‌وری در صنعت و تولید دوره شوراهای شهر و روستا ۳ ساله می شود / انتخابات شورا در سال ۱۴۰۴ برگزار می شود چه کسی مدیریت دولت را بعد از رئیسی در دست می گیرد؟ پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی و اعلام عزای عمومی درگذشت شهادت‌گونه ابراهیم رئیسی و همراهانش تائید شد + جزئیات کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم

3
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

راه اندازی سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت

  • کد خبر : 12925
  • 22 اردیبهشت 1400 - 14:35
راه اندازی سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت
سامانه یکپارچه تعاملات الکترونیکی دولت "سیتاد" با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتركين در آبفای استان اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق سامانه سیتاد در اختیار مشترکین قرار می گیرد، تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه، کپی کارت ملی و شناسنامه از مدارک مورد نیاز متقاضیان آب و فاضلاب حذف می شود .

اجرای طرح اصلاح مصرف انرژی در تاسیسات آبفای اصفهان

 

سید محسن صالح گفت: سامانه سیتاد با دریافت کد ملی و تاریخ تولد متقاضی خدمات، صحت اطلاعات سجلی را بررسی کرده و در صورت تایید، کد پیگیری برای شخص مذکور صادر می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آّبفای استان اصفهان با بیان این که این سامانه در زمینه ارائه خدمات مرتبط با خدمات غیر حضوری سامانه ۱۵۲۲ راه اندازی شده است، اعلام کرد: روزانه در حدود ۱۵۰ فقره استعلام به صورت غیرحضوری انجام  می شود و در صورت تایید اطلاعات متقاضی، کد رهگیری مربوط صادر می شود  .

وی اظهار داشت: حذف مراجعه حضوری متقاضیان،کاهش مدت زمان رسیدگی به درخواست ها، کاهش هزینه ها، کاهش بروکراسی اداری، ارتقای ضریب اطمینان از صحت مدارک ارائه شده از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12925
  • منبع : آبفای اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.