• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:

اجرای برنامه های تابستانی منطقه ۴ در باغ غدیر

  • کد خبر : 14639
  • 02 تیر 1400 - 12:16
اجرای برنامه های تابستانی منطقه ۴ در باغ غدیر
کارگاه ها و برنامه های متنوعی ویژه تابستان از سوی منطقه 4 شهرداری اصفهان در باغ غدیر برگزار می شود.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، مدیر منطقه ۴ شهرداری با اشاره به تازه ترین برنامه های این منطقه گفت: تابستان زمان اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و فصلی است که با برنامه ریزی فرهنگی می تواند برای خانواده ها خاطره انگیز باشد.

رضا اخوان افزود: شهرداری منطقه ۴ در همین راستا برنامه ها و کارگاه هایی برای شهروندان تدارک دیده شده که به نوعی ضمن لحاظ کردن تمام گروه های سنی، امکان بهره مندی از آموزش های غیرمستقیم برای آموختن مهارت های اساسی به شهروندان را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: افزایش مهارت های فکری به عنوان مهارتی اساسی مطرح است که در همه شئون زندگی و همه مراحل عمر به کار می آید که برای دستیابی به این مهارت ها از مبدع یکی از روشهای شناخته شده کشوری به نام «مهارت های فکری مدل rj»  بهره مند شده ایم.

وی ادامه داد: برگزاری دو کارگاه «مهارت های فکری و نویسندگی» و «مهندسی امروز و معماری زندگی» برای عموم حاضرین در باغ غدیر تدارک دیده شده که در این کارگاه ها افراد با انجام تمرین های هفتگی موانع و ویروس های فکری خود را شناخته، با استفاده از ظرفیت های ناشناخته مغز خود آشنا شده و توانمندی های عملی در ساختن زندگی خود کسب خواهند کرد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری تصریح کرد: برنامه «پنجشنبه های کودکی» نیز برای کودکان برنامه ریزی شده که با انجام بازی های فکری فردی و گروهی در حضور مربیان آموزش دیده، به موانع فکری کودکان پرداخته و راهکار ارایه می شود.

اخوان گفت: با توجه به خلاء های سیستم آموزش رسمی، نوجوانان شرکت کننده در کارگاه «یادگیری با طعم طبیعت» با فلورگیاهی ایران، درختان و پرنده های طبیعت پیرامون و در کارگاه «شناخت شخصیت شغلی» با راه ها و مهارت های صحیح برای یک شغل، تیپ های شخصیتی و شغل های مناسب هر تیپ آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: دوره « ذهن آگاهی» نیز به شناخت هیجانات و سیستم مدیریت افکار و موارد مرتبط می پردازد و در ادامه در مردادماه این دوره به «مهارتهای گفتگو» خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های «نشاطستان» در ادامه هدف اول و دوم ویژه فصل تابستان در محله های مختلف منطقه به منظور افزایش نشاط و شادی شهروندان در پارک کردآباد، باغ غدیر و سایر پارک های سطح منطقه عصرهای تابستان ساعت ۱۸ اجرا می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  برنامه های منطقه ۴ شهرداری اصفهان می توانند با شماره ۳۲۶۸۵۲۶۹ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14639
  • منبع : سازمان فرهنگی شهرداری

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.