• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:

افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی استان اصفهان

  • کد خبر : 15296
  • 21 تیر 1400 - 10:26
افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی راه و شهرسازی استان اصفهان
در حوزه مهندسی و ساخت اعتبار در نظر گرفته شده در سال ۱۳۹۹ نسبت به یکسال پیش از آن حدود 100 درصد افزایش داشته که عمده مبلغ این اعتبارات، جذب و در راه اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در میان انبوه مشکلاتی که طرح‌های عمرانی با آن رو به رو است، کمبود اعتبار و عدم تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شده، همواره یکی از مشکلات عمده بشمار می‌آید.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات و پیشگیری از عدم جذب این منابع مالی به کار بستیم اذعان داشت: در دو سال اخیر تقریبا توانستیم در جذب اعتبارات عمرانی نسبت به پیش‌بینی‌های بودجه‌ای موفق عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در راستای سیاست‌های دولت و پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص تسریع در تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار و مهم، این اداره‌کل نسبت به پیگیری اعتبارات متناسب با برنامه ها اقدام کرد که منجر به رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی سال ۱۳۹۹ از محل اعتبارات ملی و استانی شد و نتیجه آن سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های این اداره‌کل بود.

وی با اشاره به اینکه همواره سهم عمده اعتبارات این اداره کل به هزینه‌های مرتبط با حوزه ساخت و پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، راهسازی و ایمن‌سازی اختصاص دارد عنوان کرد: این اعتبارات در دو محل بودجه استانی و ملی پیش‌بینی می‌شوند.

قاری‌قرآن افزود: اعتبار در نظر گرفته شده در سال ۱۳۹۹ برای این حوزه از نظر استانی ۱۸ درصد و از لحاظ ملی ۱۲۲ درصد نسبت به یکسال پیش از آن، افزایش داشته است.

وی ادامه داد:  با پیگیری و تلاش‌های بعمل آمده، عمده مبلغ این اعتبارات، جذب و در راه اجرای پروژه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: اگر چه این سال‌ها برای ایران با تحریم، تقلیل منابع مالی و مقابله با ویروس کرونا همراه بود اما هیچ یک از این موارد نتوانست بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی این اداره کل را متوقف کند. و با تلاش و همت متخصصان حوزه‌های مختلف توانستیم گام‌های پیشرفت پروژه‌های عمرانی را استوارتر برداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15296
  • منبع : راه و شهرسازی استان اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.