• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
رییس دفتر رئیس جمهور درآیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه اصفهان:

اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان درکشور کم نظیر است

  • کد خبر : 10821
  • 09 اسفند 1399 - 17:19
اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان درکشور کم نظیر است
در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 99 اقای دکترمحمودواعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، با تقدیر از اقدامات کم نظیر اتاق اصفهان در حوزه ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز رشد و همچنین میدان دادن به جوانان، پیشتازی استان اصفهان در بسیاری از زمینه ها را موجب به حرکت درآمدن اقتصاد کشوردانست.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۹۹ که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان توسعه تجارت، استاندارو معاونین ایشان، نمایندگان مجلس، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فعالان اقتصادی برگزار شد،اقای دکترمحمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به موفقیت های استان اصفهان در عرصه های اقتصادی تصریح کرد: با توجه به نیروهای متخصص و توانمندی که در دهه ها و سده های اخیر در استان اصفهان وجود دارند، انتظار از اصفهان همین است که در بسیاری از زمینه ها در کشور پیشرو بوده و در سطح ملی نقش بسیار ویژه ای ایفا نماید. به نحوی که هم اکنون مدیران، صنعتگران و صادرکنندگان اصفهان در کشور بی نظیر هستند.

وی آمارهای استان را افتخار آمیز دانست و گفت: کاهش چند درصدی نرخ بیکاری در اصفهان به رغم مشکلات ناشی از پاندمی کرونا، از افتخارات این استان است و موفقیت های اصفهان در حوزه های تولید و صادرات در این شرایط سخت، خودبخود ایجاد نشده بلکه نشان دهنده تلاش های گسترده، مستمر و هدفمند در اصفهان است.

واعظی افزود:  اصفهان در کشور پیشران است و اگر این استان حرکت کند، اقتصاد کشور حرکت خواهد کرد  و الگو بودن اصفهان سبب رشد کشور در همه بخش ها بویژه اقتصاد و صنعت خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدامات کم نظیر اتاق اصفهان در حوزه ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز رشد و همچنین میدان دادن به جوانان تصریح کرد: خوشبختانه در اتاق اصفهان چهره های جوان زیادی مشاهده می شود و بدیهی است بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت ها و نو آوری های آنان سبب پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد.

رییس دفتر رییس جمهور، دولت و بخش خصوصی را در ضرورت اصلاح قوانین و مقررات هم نظر دانست و تاکید کرد: نباید تصمیمات متضاد در دولت اتخاذ شود و تا حد امکان باید ازصدور غیر ضرور قوانین و بخشنامه های جدید اجتناب نماییم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به موفقیت کشور در جنگ اقتصادی پیش رو تصریح کرد: ایران در جنگ اقتصادی و فشار حداکثری سربلند شده است که برای این موفقیت باید از مردم که مقاومت کردند، مقام معظم رهبری که هدایت کردند، صنعتگرانی که تولید کردند و صادرکنندگانی که صادرکردند و ارزهای صادراتی خود را به اقتصاد کشور تزریق نمودند تشکر نماییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10821
  • منبع : اتاق بازرگانی

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

18آذر
حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟
با دعوت رسمی مرکز نمایشگاهی ازمیر ترکیه صورت پذیرفت:

حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.