• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:

توسعه گازرسانی دربخش صنعت شهرستان آران و بیدگل قابل توجه است

  • کد خبر : 14837
  • 08 تیر 1400 - 10:22
توسعه گازرسانی دربخش صنعت شهرستان آران و بیدگل قابل توجه است
 آران و بیدگل از جمله شهرستان های سبز استان است و توسعه گازرسانی در بخش صنایع آن نیز بخوبی قابل مشاهده است.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان سید مصطفی علوی مدیر عامل این شرکت، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان آران و بیدگل که با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: این شرکت، با تامین منابع مالی لازم از طریق شرکت ملی گاز آماده توسعه گازرسانی دربخش های صنعتی است، اما در این راستا مشترکین عزیز باید با مصرف منطقی گاز، طبق الگوی مصرف، با این شرکت همکاری کنند.

وی، با بیان اینکه یک میلیون و ۹۳۲ هزار مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۵۴ هزار و ۶۳۰ مشترک گاز طبیعی در بخش‌های خانگی، صنعتی وعمومی به تعداد مشترکین شرکت اضافه شد.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۲ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان توزیع و به مصرف می رسد، افزود: برای انتقال گاز طبیعی تا زمانی که به دست مصرف کننده برسد زحمات و مشقات زیادی کشیده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۲ شهر و یک هزار و ۶۶روستا در سطح استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ابراز داشت: در حال حاضر حدود ۹ هزار و ۶۷۰ واحد صنعتی در سطح استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

وی، اضافه کرد: در سالی که گذشت با توجه به شدت برودت هوا، به فضل خدا و تمهیداتی که اتخاذ گردید حتی یک قطع گاز رخ نداد و خدمات گازرسانی به صورت مداوم ادامه یافت .

مهندس علوی، با بیان اینکه مصرف گاز در سال گذشته به ۷۸ میلیون متر مکعب در روز هم رسید، گفت: نیروگاه ها و مجتمع های فولاد از مصرف کنندگان عمده استان هستند که روزانه بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون متر مکعب در هر یک از این مجموعه ها گاز طبیعی به مصرف می رسد.

وی، با اشاره به اینکه مردم باید همکاری لازم را در مصرف خانگی داشته باشند، گفت: اولویت مصرف گاز با بخش خانگی است اما در صورت مصرف زیاد، تولید و صنایع آسیب می‌بینند.

در ادامه دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تشکر از وضعیت گازرسانی در سطح این شهرستان، افزود: گاز به عنوان یکی از مهمترین حامل‌های انرژی در تحول اقتصادهای سنتی به اقتصادهای صنعتی نقش موثری داشته است.

وی، نقش گاز و گازرسانی را در توسعه شهرها و روستای ۱۱گانه شهرستان آران و بیدگل مهم برشمرد و به رابطه معنادار گازرسانی به واحدهای صنعتی، صنفی و خانگی و رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و افزود: این مهم در شهرستان صنعتی، گردشگری و کشاورزی آران و بیدگل که سوخت و انرژی غالبش گاز است، نمود عینی دارد .

وی، بیان داشت: شهرستان آران و بیدگل ۳۹هزار و ۹۲۷ مشترک گاز دارد که از این تعداد، ۵هزار و۳۴۲ مشترک روستایی و ۳۴هزار و ۵۸۵ مشترک شهری است.

لازم به ذکر است در پایان از خدمات ۱۲ ساله سید امیر سید ابراهیمی به عنوان رئیس سابق اداره گاز شهرستان آران وبیدگل تشکر و قدردانی گردید و حکم آقای مشجری به عنوان سرپرست جدید این اداره قرائت شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14837
  • منبع : گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.