• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

5
جزئیات فعالیت کارمندان دولتی و خصوصی در تعطیلات دوهفته‌ای

تکلیف مدارس و دانشگاه‌ها مشخص شد

  • کد خبر : 7867
  • 27 آبان 1399 - 15:31
تکلیف مدارس و دانشگاه‌ها مشخص شد
معاون کل وزیر بهداشت، جزئیات اعمال محدودیت‌های رفت‌وآمد و فعالیت کارمندان بخش دولتی و خصوصی را اعلام کرد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت امشب در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما با اشاره به آخرین تصمیمات قرارگاه مرکزی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های جابجایی، اظهار داشت: اکنون در یک نقطه عطف و بسیار مهم در مقابله با کرونا هستیم و ملت و دولت حتماً پیروز خواهند شد و انتظار داریم در آینده نزدیک روند نزولی آمار مرگ و میر را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: مردم نگران نباشند و باید در هر شهر مقررات و وضعیت شغلی خود در آن منطقه را بدانند و به آنچه از طریق فرمانداری‌ها اعلام می‌شود توجه کنند.

معاون کل وزیر بهداشت با تاکید بر پرهیز از تجمع‌های خانگی، خاطرنشان کرد: تجمع‌های خانگی ۵۱ درصد عامل انتقال ویروس بوده‌اند و به این خاطر از ساعت ۹ شب محدودیت تردد در نظر گرفته شده است.البته وسایل نقلیه عمومی بیشتری در دسترس مردم قرار خواهد گرفت و انتظار داریم تراکمی در این خصوص نداشته باشیم.

حریرچی در پاسخ به این پرسش که «بعضی مدیران سازمان‌ها نسبت به دورکاری کارمندان خود مقاومت به خرج می‌دهند و آنها را مجبور به حضور در کار می‌کنند؟»، گفت: اطلاعیه رسمی در این خصوص نیز تا چهارشنبه صبح اعلام خواهد شد و در همه شهرها مسؤول  اصلی اجرای تعطیلات  فرمانداران و در استان‌ها، استانداران هستند.

معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اعمال جرایم در خصوص ممانعت برخی مدیران از دورکاری کارمندان خود،  تاکید کرد: از جمله اعمال قوانین برای چنین مدیرانی این است که تا سه ماه انفصال از خدمت و جرایم نقدی پیش‌بینی شده و بنده فکر نمی‌کنم مدیری در بخش دولتی و خصوصی در این خصوص مقاومت کند؛چون این موضوع قانون است و برخورد قاطع می‌شود.

وی اضافه کرد:کارمندان می‌توانند در صورت تخلف در این خصوص با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و شکایت کنند؛ ضمن اینکه دادستان‌ها و فرمانداران نیز وارد عمل می‌شوند.

معاون کل وزیر بهداشت در خصوص «فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها و انجام تدریس مجازی»، گفت: دانش‌آموزان ما در همه مناطق زرد، نارنجی و قرمز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند داشت و مشخص شده که در کدام مناطق یک سوم، دوسوم کارکنان آموزشی و پشتیبانی در مدارس و دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.

حریرچی متذکر شد: وزرای آموزش و پرورش و علوم موارد مربوط به حوزه‌های خود را اعلام خواهند کرد.

وی در خصوص «فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در شب»، تصریح کرد: امروز در جلسه کمیته اجتماعی قرارگاه قرار شد محدودیت‌ فعالیت مترو برداشته شود و ساعت کاری آن زیادتر شود؛ ضمن اینکه وسایل نقلیه عمومی نیز می‌توانند طبق مجوز لازم فعالیت خود را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=7867

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.