• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف الکترونیک و الکتریک اصفهان:

جوان‌گرایی و همدلی مهم‌ترین هدف من است

  • کد خبر : 18379
  • 08 خرداد 1401 - 0:52
جوان‌گرایی و همدلی مهم‌ترین هدف من است
کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان گفت: با شعار همدلی و جوان‌گرایی وارد کارزار انتخابات اتحادیه شدم.

به گزارش عصر تحلیل و به نقل از پایگاه خبری اکو انرژی، محمدرضا قاسمی با اشاره به انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان اظهار داشت: اتحادیه باید به فضایی برای استفاده از نخبگان صنف و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه جوانان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: زمان تحول در اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکتریک و الکترونیک فرارسیده است و جوان‌گرایی، تشکیل کمیته جوانان و همدلی می‌تواند این تحول را ایجاد کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: هر واحد صنفی باید به حقوق سنتی خودآگاه و مطالبه گر حق خود از اتحادیه باشد. به‌طور مثال  ارائه گزارش کامل و شفاف از کلیه اقدامات اتحادیه از ابتدایی‌ترین حقوق صنفی تمام اعضا است و تلاش می‌کنم در صورت انتخاب شدن این مورد را تحقق‌بخشم.

نماینده گل نور  بابیان اینکه قانون نظام صنفی و حقوق فراموش‌شده اعضا از مهم‌ترین مطالبات ماست، تصریح کرد: باید قانون صنفی را جاری و ساری کنیم و آن را به اعضا نیز بشناسانیم.

وی اضافه کردند: حفظ حقوق صنفی اعضا، ایجاد و تحکیم اصول همکاری بین افراد صنفی، تلاش برای بهبود محیط کسب‌وکار و تعامل با دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی ازجمله وظایف اصلی اتحادیه‌هاست. وظیفه‌هایی که معتقدم مغفول مانده و نیاز به بازنگری و اجرایی شدن دارد.

این کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان افزود: در سال‌های اخیر شاهد نارضایتی رسته‌های مختلف اتحادیه از وضعیت موجود بوده‌ایم که نشان از ضعفی عمیق در این حوزه است.

وی با اشاره به شکاف بین رسته‌های اتحادیه تأکید کرد: تجمیع خانواده بزرگ الکتریک و الکترونیک وظیفه مدیریت اتحادیه است و آنچه شاهدش هستیم ماحصل مدیریت سال‌های اخیر مسئولان اتحادیه است.

قاسمی اضافه کرد:  اتحادیه متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و  برای خدمت به همه اعضا است. هدف ما احیای قانون نظام صنفی در اتحادیه و احقاق حق اعضا است و قصد خدمت داریم.

این کاندیدا با بیش از دو دهه تجربه و حضور در صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک گفت: اتحادیه باید عملکرد خود را به‌صورت سالانه به اعضا گزارش دهد؛ موردی که سال‌ها است مغفول مانده و باید احیا شود. وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون نظام صنفی رئیس اتحادیه موظف است گزارش عملکرد اتحادیه و کمیسیون‌ها را به‌صورت سالیانه اعلام نماید. این مورد نیز اجرایی نشده است.

قاسمی اذعان داشت: جوان‌گرایی یکی از راه‌های اجرای قوانین صنفی است، چراکه نیروهای جوان محافظه‌کاری افراد میان‌سال و سالمند را ندارند و جسورانه تلاش می‌کنند تا اتفاقات بهتری را برای اتحادیه رقم بزنند.

کاندیدای انتخابات اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان خاطرنشان کرد: امیدوارم دوشنبه نهم خردادماه شاهد حضور حداکثری اعضای اتحادیه در سالن گلستان شهدا، محل برگزاری انتخابات باشیم و بتوانیم با جلب اعتماد جمعیت بیش از دوهزارنفری اعضای اتحادیه، برنده انتخابات باشم.

وی با اشاره به اهم اهدافش تصریح کرد: جدای از جوانگرایی و همدلی بین اعضا، در صدد ارائه خدمات رفاهی- تفریحی و بیمه تکمیلی و تعامل با بانک ها برای تخصیص وام به صاحبان کسب و کار در اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان قطعات الکترونیک و الکتریک اصفهان هستم.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18379

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.