• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

5
سرمربی تیم ملی ایران:

از دو سه بازیکن خیلی ناراحتم / باید بازی را ۵ بر صفر می بردیم

  • کد خبر : 22267
  • 12 بهمن 1402 - 19:32
از دو سه بازیکن خیلی ناراحتم / باید بازی را ۵ بر صفر می بردیم

سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری گفت:خدا را شکر توانستیم بازی‌ای که خودمان سخت کردیم را ببریم. اعتقاد دارم تا قبل از گل خوردن، یکی از بهترین بازی‌های ما بود. اگر توپ‌های ما گل می‌شد، باید بازی ۴ هیچ ۵ هیچ می‌شد. سوریه در سه بازی گذشته یک گل خورده بود ولی ما دراین بازی می‌توانستیم تا دقیقه ۷۰ پنج بر صفر بازی را ببریم.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از ورزش۳، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در کنفرانس خبری با بیان اینکه اعتقاد دارم تا قبل از گل خوردن، یکی از بهترین بازی‌های ما بود. اگر توپ‌های ما گل می‌شد، باید بازی ۴ هیچ ۵ هیچ می‌شد. سوریه در سه بازی گذشته یک گل خورده بود ولی ما دراین بازی می‌توانستیم تا دقیقه ۷۰ پنج بر صفر بازی را ببریم.

او سپس با انتقاد از سه بازیکن تیم اضافه کرد: از دو سه بازیکن واقعا ناراحتم. اجازه بدهید اسمشان را نیاورم ولی این بازی را سخت کردند. اما از کل تیم نهایت تشکر را دارم. وقتی ۱۰ نفره شدیم خیلی منظم بازی کردند و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی حرف‌هایش را اینطور از سر گرفت: فوتبال داشت ما را تنبیه می‌کرد و دو سه نفر داشتند کل تیم را تنبیه می‌کردند. این هم جزئی از فوتبال است. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و بعد می‌رویم برای بازی شنبه که زمان کمی هم داریم. زمان بازی هم طوری است که آنها عادت دارند ولی ما نداریم.

سوال اول از امیر قلعه‌نویی درباره کارت‌های متعددی بود که بازیکنان تیم ملی گرفتند. این خبرنگار در ادامه از سرمربی تیم ملی پرسید چه برنامه‌ای برای پیروزی برابر ژاپن دارد که او در واکنش به این سوال گفت: کارت که بیشتر فنی بود. به غیر از اخراج مهدی طارمی. به نظرم کارت اول را نباید به او نشان می‌داد. در ۴ بازی گذشته به نظر من نگاه‌ها به تیم ایران خوب نیست. یعنی همان اتفاقات برای تیم‌ها و بازیکنان دیگر رخ می‌دهد ولی به راحتی از آن می‌گذرند ولی با کوچک‌ترین حرکتی ما را سخت جریمه می‌کنند. نمی‌دانم علتش چیست و امیدوارم بازنگری شود. چون بازیکنان با تمام وجودشان تلاش می‌کنند و کارت هم می‌گیرند.

او درباره مصاف با ژاپن هم گفت: ما تا فردا که بازیکنان ریکاوری می‌کنند، ریکاوری می‌کنیم. چند بازی ژاپن را دیده‌ایم. بازی ژاپن در دور مقدماتی با الان خیلی فرق دارد. فردا بازی ژاپن را تماشا خواهیم کرد. با توجه به مشکلاتی که در اردوی ما بود، ۴،۵ بازیکن ما اصلا در ۳ روز گذشته تمرین نکردند، اما با تمام وجودشان بازی کردند. سامان قدوس و ابراهیمی بدون تمرین آمدند و بزرگ‌ترین پیروزی برای تیم ما بود. در رختکن بچه‌ها نای راه رفتن نداشتند. اعتقادم این است که در بازی با ژاپن حتی از این بازی بهتر خواهیم بود. تا قبل از اینکه گل را بخوریم در این ۱۰،۱۱ ماه که من مربی تیم هستم، یکی از بازی‌های خوب ما بود. بازی باید ۵ هیچ می‌شد. توضیح هم دادم که سوریه در سه بازی قبلی دو گل خورده بود. اینکه بچه‌ها اینقدر راحت موقعیت از دست می‌دهند، فشار وارد می‌کند. به امید خدا تا فردا ریکاوری کنیم تا آماده شویم برای بازی ژاپن.

سوال بعدی از امیر قلعه‌نویی درباره عملکرد علیرضا بیرانوند و همینطور عملکرد داور بود و او در واکنش به این سوال با انتقاد از داوری گفت: ما سه گل در این مسابقات خوردیم که دو تای آنها پنالتی بوده است. این هم بدشانسی علی است ولی صحنه‌ای که به طارمی کارت داد، می‌توانست پنالتی باشد. حداقل دیگه نباید کارت می‌داد ولی همین صحنه را این طرف پنالتی می‌گیرد. این دیگر از دست ما خارج است.

او ادامه داد:  اگر مسئولان فدراسیون اعتراضی دارند، انجام بدهند. فوتبال هجومی همین هزینه‌ها را دارد. بعد از گل اول می‌توانستیم سه گل بزنیم، اما یک توپ از وسط زمین رفت و تبدیل به گل (سوریه) شد. گاهی می‌توانیم دفاعی بازی کنیم، اما این نوع بازی را دوست ندارم.

خبرنگار دیگری از امیر قلعه‌نویی درباره موقعیت‌سوزی بازیکنان تیم ملی پرسید و او در واکنش به این سوال که چه راه‌کاری برای رفع این مشکل در مصاف با ژاپن دارد، اینطور پاسخ داد: ما روش تهاجمی داریم. من به بازیکنان قبل از بازی گفتم که اگر موقعیت گیرتان آمد، فکر کنید اولین و آخرین موقعیت است. حل این مسئله نیاز به گذشت زمان دارد. تیم ملی به مدت ۱۰ سال با مدل دیگری بازی می‌کرد و این‌قدر موقعیت نصیب آنها نمی‌شد، اما حالا این فرصت‌ها نصیب بازیکنان می‌شود.

او سپس بار دیگر به انتقاد از چند بازیکن تیم پرداخت و اضافه کرد: این ایراد است و این ایراد به دو یا سه بازیکن برمی‌گردد که از دست آنها ناراحت هستم. خدا را شکر با همه مشکلات صعود کردیم. بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند. اما تغییر نگرش به زمان نیاز دارد. فوتبال مانند بسکتبال نیست که هر موقعیتی تبدیل به گل شود. اما امروز فرصت‌های زیادی از دست دادیم و البته البته نمی‌توان از عملکرد دروازه‌بان سوریه گذشت.

او ادامه داد: من جا دارد از شما خبرنگاران و همه دوستانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند نهایت تشکر را داشته باشم. تیم ملی متعلق به مردم است و فوتبال میان مردم محبوبیت دارد. امیدوارم برویم به سمتی که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم. چه قلعه‌نویی باشد یا نباشد.

سوال بعدی از امیر قلعه‌نویی درباره چینش ۵ پنالتی‌زن تیم ملی بود و او در واکنش به این سوال که آخرین سوال نشست خبری هم بود، اینطور واکنش نشان داد: وی در مورد چینش پنالتی‌زنان ایران عنوان کرد: اگر دقت کرده باشید، ما تعویض کردیم. ما علی قلی‌زاده را از زمین بیرون آوردیم و مهدی ترابی را که پنالتی‌زن و بازیکنی خوب است، به زمین آوردیم. ما برنامه‌ریزی داشتیم و بیرانوند، دو دروازه‌بان خوب دیگر و پنالتی‌زنان خوبی داشتیم. در وقت‌های اضافه کوچک‌ترین فرصتی به سوریه ندادیم. پنالتی‌زنان ما تقریباً مشخص بودند که در میان آنها، طارمی اخراج شده بود و ترابی را جایگزین کردیم. وقتی بیرانوند در دروازه حضور دارد، بازیکنان اعتماد به‌ نفس خوبی دارند و راحت‌تر پنالتی می‌زنند. آنها در این شرایط می‌دانند اگر مشکلی هم پیش بیاید، بیرانوند سهمیه مهار یکی دو پنالتی را دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22267

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.