• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

4

بهره برداری از سامانه الکترونیکی خدمات به مشترکین

  • کد خبر : 9451
  • 21 دی 1399 - 10:43
بهره برداری از سامانه الکترونیکی خدمات به مشترکین
در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین گاز طبیعی سامانه تلفن همراه و دفاتر پیشخوان با عنوان سامانه خدمات الکترونیکی (سخا) در شرکت گاز استان اصفهان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در راستای اجرای طرح ملی حذف مراجعات حضوری به ادارات به ویژه در شرایط شیوع کرونا و استفاده از همه ظرفیتهای موجود جهت توسعه خدمات الکترونیک به عموم مشترکین گاز طبیعی، سامانه سخا با حضور مدیرعامل این شرکت، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید تا علاوه بر ارائه به موقع خدمات، مراجعات حضوری مردم به ادارات نیز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، به حداقل ممکن برسد.

لازم به ذکر است، این سامانه مطابق با تکنولوژی های روز و به همت کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز استان اصفهان طراحی و تولید شده که امکان انجام پرداخت الکترونیک، ارائه۱۷خدمت به مشترکین، امکان تبادل دوطرفه اطلاعات بین مشترکین و شرکت و بستر مناسب جهت اخذ انتقادات و پیشنهادات مشترکین در این سامانه فراهم  شده است.

همچنین، این سامانه برای ثبت خدمات ۲۲ گانه در دفاتر پیشخوان تهیه شده و هم اکنون امکان ثبت ۱۲ خدمت به مشترکین در سطح دفاتر پیشخوان استان و ارتباط پویا با مشترکین جهت ردیابی خدمات ثبت شده از طریق پیامک در این سامانه فراهم گردیده است و تا پایان سال سایر خدمات نیز قابل بهره برداری خواهد بود.

در بخش خدمات صورتحساب این سامانه، خدمات پرکاربردی همچون؛ صورتحساب و سوابق آن، سوابق پرداخت های مشترک و آخرین اطلاعات مربوطه، امکان پرداخت الکترونیک سه صورتحساب آخر برای مشترک فراهم می باشد.

در بخش ثبت رقم کنتور؛ امکان ثبت رقم کنتور بصورت هوشمند (کنترل با رقم های ثبت شده قبلی و بازه مصرف نرمال و…) فراهم گردیده و دربخش خدمات مربوط به مشترک ؛ اطلاعات مشترکین، اصلاح آدرس تست کنتور، اصلاح کدپستی، درخواست بازدید، اعلام خرابی کنتور، ثبت و حذف شماره تلفن همراه و…  در اختیار مشترک می باشد.

شایان ذکر است، در بخش خدمات ارتباط با مشترک؛ ثبت انتقادات و پیشنهادات، پیگیری تمامی درخواست های ثبت شده مشترک در اپلیکیشن و دفاتر پیشخوان و ارتباط دوسویه پرسش و پاسخ بین مشترک و پرسنل پشتیبان در شرکت گاز استان اصفهان فراهم شده است.

همچنین در این سامانه بخشی برای اضافه نمودن تعداد نامحدود شماره اشتراک جهت ایجاد امکان مدیریت اشتراک های متعدد توسط کاربر فراهم گردیده است.

گفتنی است، صرفه جویی بیش از ۲میلیارد تومان حاصل از عدم نیاز به تجهیز بستر اینترنت در نواحی و مناطق گازرسانی و صرفه جویی نیروی انسانی از مهمترین مزیت های استفاده از این سامانه می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9451
  • منبع : شرکت گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.