• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

1
انتقاد از تصمیم‌های ستاد کرونا:

ستاد ملی مقابله با کرونا بایستی نگاهی جامع به موضوع شیوع کرونا در کشور داشته باشد

  • کد خبر : 11809
  • 21 فروردین 1400 - 9:25
ستاد ملی مقابله با کرونا بایستی نگاهی جامع به موضوع شیوع کرونا در کشور داشته باشد
رئیس جمهور متخصص در تمام حوزه‌ها محسوب نمی‌شود و توقع آن است که او نظرات کارشناسان را در نظر گرفته و در نهایت تصمیم جمعی گرفته شود

به گزارش عصر تحلیل، روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، درباره آسیب‌های اجتماعی ویروس کرونا و کوتاهی ستاد ملی مبارزه با کرونا و دولت به منظور حمایت و پشتیبانی از فعلان اقتصادی اظهار داشت: توقع ما از شکل‌گیری ستاد ملی مقابله با کرونا مدیریت عادی نیست بلکه بایستی آنها مدیریت بحران انجام دهند.

۴ شهر قرمز شدند / تداوم آمار سینوسی قربانیان / حال ۵۰۳۹ بیمار وخیم است

وی افزود:‌ نمی‌توانیم بپذیریم که ستاد ملی مقابله با کرونا فقط به فکر سلامت مردم باشد ولی امنیت شغلی، امنیت روانی و مسائل اجتماعی و فرهنگی مردم که ناشی از شیوع ویروس کرونا است به بوته فراموشی سپرده شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تلاطم‌هایی که در تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مشاهده می‌کنیم محصول عدم داشتن استراتژی مشخص است لذا وقتی ما شاهد موج‌های مختلف شیوع ویروس کرونا در کشور هستیم به دلیل تصمیمات سینوسی مسئولین دولتی است که شاید رفت و آمد ویروس کرونا به صورت سینوسی خود را نشان می‌دهد.

متفکرآزاد گفت:‌ بایستی با ویروس کرونا به صورت یک موضوع بحرانی نگریسته و آن را مدیریت کنیم و نگاهی همه‌ جانبه و از همه ابعاد به آن داشته باشیم.

وی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا بایستی نگاهی جامع به موضوع شیوع کرونا در کشور داشته و ضمن توجه به اقدامات درمانی علیه این ویروس کاری کند که توأمان حوزه پیشگیری، درمان، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را ببیند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به قائم به شخص بودن تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به نظارت رئیس جمهوری عنوان کرد: رئیس جمهور متخصص در تمام حوزه‌ها محسوب نمی‌شود و توقع آن است که او نظرات کارشناسان را در نظر گرفته و در نهایت تصمیم جمعی گرفته شود ضمن اینکه در اتخاذ تصمیم‌گیری توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید داریم ولی بایستی نظرات کارشناسی و ایده‌های متخصصان علیه ویروس کرونا اولویت اصلی را دارد و از دولت می‌خواهم که توجه ویژه‌ای به این موضوع و امر حیاتی داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11809
  • منبع : فارس

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.