• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

5
«عصر تحلیل» در گزارشی بررسی می کند:

فرار رو به جلوی یحیی در برنامه فوتبال برتر

  • کد خبر : 8587
  • 25 آذر 1399 - 13:32
فرار رو به جلوی یحیی در برنامه فوتبال برتر
«انتظار ما این بود که دو مسابقه را برگزار کنیم و با شرایط بازی و شرایط بدنی خوب وارد قطر شویم. اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که برای بازی اول در مازندران درخواست دادیم که بازی لغو شود. بحث پروازی و رختکن تنگ و هتل و... ریسک ابتلا را بالا می‌برد اما خوشبختانه بازی دوم را هنوز هم نمی‌دانم دلیل لغوش چه بود. چون تعداد کرونایی های ذوب آهن زیاد نبود و شاید هم اطلاعات غلط دادند که این جای تاسف دارد. در هر صورت ما شرایط خوبی برای مسابقه داشتیم و می‌خواستیم بازی برگزار شود. ما برای انجام بازی فینال 19-20 روز دور از مسابقه هستیم و هرچه آن ها در شرایط مسابقه هستند، ما از آن دوریم. یک مسابقه درون تیمی برگزار کردیم اما این بازی شرایطش متفاوت است»

حمید معانی _ عصر تحلیل، اینها صحبت های عجیب یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود که از طریق ارتباط زنده اینترنتی روی خط برنامه دیشب فوتبال برتر آمد و گلایه خود را نسبت به عدم برگزاری بازی تیمش با ذوب آهن نشان داد.

یحیی گل محمدی به گفته خودش درخواست لغو بازی با نساجی را به دلیل ریسک بالای خطر کرونا و مبتلا شدن اعضای تیمش در آستانه بازی فینال داده اند اما عجیب است که همین تیم قصد بازی با ذوب آهنی را داشته که چندین بازیکن کرونایی در آن وجود دارند این تناقض در گفتار یحیی تنها می تواند ناشی از یک دلیل باشد و آنهم حضور نداشتن بازیکنان اصلی ذوب آهن برای بازی با پرسپولیس بود که احتمالا می توانست یک سه امتیاز راحت را نصیب این تیم کند.

با این وجود و از سوی دیگر ماجرا ذوب آهن در شرایطی به مصاف پدیده در آخرین بازی خود در لیگ رفت که به گفته کربکندی ۱۷ بازیکن کرونایی داشته اما سازمان لیگ این تیم را مجبور به بازی در مقابل تیم مشهدی کرد که البته همانطور که پیش بینی می شد نتیجه ای نیز جز شکست دو بر صفر برای ذوبی ها نداشت که نشان می دهد در شرایطی بسیار بدتر از این ذوب آهن را مجبور به بازی مقابل پدیده کرده اند اما در حالی که تست کرونای بسیاری از ذوبی ها برای بازی با پرسپولیس منفی شده بود بازی مقابل این تیم را لغو کردند.

به طور حتم یحیی گل محمدی که حالا در جایگاه طلبکار از لغو بازی تمیش با ذوب آهن گلایه می کند اگر این بازی برگزار می شد و بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا می شدند اینبار در جایگاه شاکی تمام مسئولیت شکست احتمالی در فینال لیگ قهرمانان آسیا  را گردن بازی تیمش با ذوبی ها می انداخت.

هم اکنون از سوی فدراسیون و وزارت و ورزش و جوانان شرایط بسیار خوبی برای آمادگی و محافظت از بازیکنان پرسپولیس برای دیدار فینال این تیم فراهم شده شرایطی که تاکنون برای تیم های دیگر ایرانی حاضر در این رقابت ها فراهم نشده بود بنابراین صحبت های یحیی تنها یک فرار رو به جلو ناشی از فشارهای هواداران سایر تیم ها بابت حمایت بیش از اندازه از تیمش است زیرا با هر گونه درخواست این تیم هر زمان که اراده کنند موافقت می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8587
  • نویسنده : حمید معانی
  • منبع : عصر تحلیل

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.