• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

8
کارآفرین اصفهانی در نشست دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار:

قوانین دولتی مقابل بخش خصوصی/ سه میلیارد دلار ارزآوری با گردشگری سلامت/ می توانیم زاینده رود را جاری کنیم

  • کد خبر : 18622
  • 26 خرداد 1401 - 16:28
قوانین دولتی مقابل بخش خصوصی/ سه میلیارد دلار ارزآوری با گردشگری سلامت/ می توانیم زاینده رود را جاری کنیم
مسعود صرامی کارآفرین برتر اصفهانی در دیدار با مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری گفت: دولت برای راهایی از بحران موجود در کشور باید دست بخش خصوصی را بگیرد.

به گزارش عصر تحلیل، مسعود صرامی در نشست با علی زندوکیلی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: چند سال پیش به سورنا ستاری معاون فناوری دولت یازدهم و دوازدهم گفتم بروید پیش حضرت آقا و یا رئیس جمهور بگویید الان گوشت کیلویی ۲۴ هزار تومن، مرغ ۷ هزار تومان و پراید ۵۲ میلیون تومان است و اگر به حرف بخش خصوصی و کار آفرینان گوش ندهید این کالا ها بسیار گران می شود.

وی ادامه داد: الان که با شما صحبت می کنم پراید ۲۰۰ میلیون تومان به بالا قیمت خورده و گوشت کیلو ۱۷۰ هزار تومان و مرغ ۴۶ هزار تومان شده و همچنان به بخش خصوصی توجه نمی شود و قوانین دولتی مانع بزرگ سر راه بخش خصوصی است.

مالک سیتی سنتر با اشاره به اوج گرفتن ناامیدی در کشور تصریح کرد: ما تلاش می کنیم با کنسرت گذاشتن و پخش فیلم و کار های این چنینی به جوانان بگوییم اوضاع خوب می شود و بی شک آنها در پس پرده با این شرایطی که می بینند فکر می کنند یا دیوانه ایم یا متوجه شرایط نیستیم.

وی تاکید کرد: من خودم تولید کننده ام؛ اولین تولید کننده بخش باتری، چسب، پوسته باطری و چهار کارخانه بزرگ شهر را ایجاد کردم و با تمام سیستم دولتی جنگیدم و بیشتر وقت ما بجای تمرکز بر تولید و کارآفرینی، صرف مقابله کردن با قوانین دست و پاگیر دولتی است.

بنیان گذار شهرک سلامت در اصفهان تاکید کرد: از حالا تا ۱۴۰۳ اجازه بدهند کار کنیم، سنگ اندازی نکنند و با قوانین دست و پاگیر جلوی مان را نگیرند، قادریم سه ملیارد دلار پول به این شهر بیاوریم که یعنی نجات اقتصاد شهر و کمک به اقتصاد کشور. کار ایجاد کردن آسان است و تاکید می کنم می توانیم با گردشگری سلامت تاسال ۱۴۰۳، ۱۰۰ هزار شغل پایدار ایجاد کنیم بدون اینکه یک ریال کمک دولت از دولت بگیریم.

وی ادامه داد: به تنهایی می توانم با امکاناتی که ایجاد کردیم از طریق گردشگری سلامت اشتغال و ارز آوری کنم. به شرط اینکه بخش دولتی و مسئولان ناکاربلد ۹۹ درصد توان ما را در بخش قوانین دولتی تلف نکنند.

صرامی خاطرنشان کرد: بارها اعلام کرده ایم که قادریم سه ملیارد دلار ارزآوری با گردشگری سلامت به شهر اصفهان تزریق کینم که مازاد بودجه عمرانی است. اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.

وی با اشاره به مشکل آلودگی هوا و خشکسالی در اصفهان گفت: ما به عنوان بخش خصوصی قادریم آب زاینده رود را برگردانیم. قادریم کاری کنیم که برق شهر را روزهای یکشنبه قطع نکنند و بخاطر وصل شدن آن ۳۰ درصد در آمدمان را باج ندهیم تا دوباره برق وصل شود.

مالک سیتی سنتر با طرح این پرسش “چرا دولت بین کارگر و کارفرما اختلاف ایجاد می کند؟” افزود: حقوق کارگر زیاد شده و از سوی دیگر مالیات را افزایش داده اند و هزینه تولید هم که سر به فلک کشیده و شرایط به گونه ای است که نیروی کار ۷ ساعت وقت خود را صرف فکر کردن به مشکلاتش می کند و یک ساعت بهره وری کار دارد. این یعنی کاهش تولید و بهره وری.

وی یادآور شد: به عنوان کارآفرین و تولید کننده که ۲۵۰۰۰ شغل پایدار ایجاد کرده ام در سال جاری موظف شده ام برای تمدید کارت بازرگانی ام ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت کنم، اتاق تهران از این مبلغ منتفع می شود و قانونی است که مجلس تصویب کرده است.

علی زندوکیلی مدیرکل دفتر کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس جمهور در سفره یک روزه به اصفهان از پارک فناوری بازدید و با کارآفرینان برتر انجمن کارآفرینی اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18622

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    01اسفند
    نشان امین الضرب سند کارآفرینی مسعود صرامی
    نشان امین الضرب بر سینه اصفهانی ها

    نشان امین الضرب سند کارآفرینی مسعود صرامی

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.