• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
حسن روحانی رئیس جمهور گفت:

خدا نکند مردم حس کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم

  • کد خبر : 13561
  • 05 خرداد 1400 - 12:32
خدا نکند مردم حس کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم
انتخابات ریاست جمهوری مسأله بسیار مهمی است و تنها این نیست که ملت فقط به خاطر رییس قوه مجریه نظر بدهد.

به گزارش عصر تحلیل حسن روحانی جلسه هیات دولت با بیان اینکه «درباره تصمیم شورای نگهبان به ناچار به مقام معظم رهبری نامه نوشته ام و آنچه در ذهنم بود به ایشان منتقل کردم» گفت: درباره اصل ۱۱۳ قانون اساسی به شورای نگهبان تذکر دادم، اما این شورا هر بار درباره این اصل تذکر می دهیم تفسیر خودش را دارد و می گوید نمی توانید در این زمینه تذکر دهید.

رییس جمهور ادامه داد: ما هم از رهبری درخواست و تقاضا کردیم تا اگر ایشان صلاح می‌دانند در این مساله ورود کنند. هر چند آقا کمتر در این زمینه ها وارد می شوند ولی به هر حال مواردی هم بوده است.

انتخابات ریاست جمهوری مسأله بسیار مهمی است و تنها این نیست که ملت فقط به خاطر رییس قوه مجریه نظر بدهد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات بسیار مهم، نماد آزادی و آگاهی مردم است و مردم باید با آزادی و آگاهی کامل پای صندوق آرا بیایند و ملاک تشخیص مردم است.

رییس جمهور ادامه داد: رییس‌جمهور باید مردم ایران را در مذاکرات خارجی نمایندگی کند. اگر خدایی ناکرده در یک انتخابات حضور کمرنگ باشد و برای مردم مسایل روشنی نباشد آن وقت مصلحت ملی و امنیت و حیثیت نظام در جهان چگونه خواهد بود؟

روحانی بیان کرد: امام راحل همیشه توصیه می‌کردند که میزان رای ملت است و مردم ما را به اینجا رساندند؛ ٩٨ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و چرا باید این ٩٨ کم شود؟ خدا نکند مردم حس کنند و فکر کنند بدون آنها می‌خواهیم تصمیم بگیریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری همیشه بر مشارکت حداکثری تاکید داشته و دارند. ایشان تصریح کردند که برای من هدف اول مشارکت حداکثری مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13561
  • منبع : همشهری آنلاین

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.