• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

واشنگتن آماده گفتگو پیرامون لغو تحریم‌ها

  • کد خبر : 11837
  • 21 فروردین 1400 - 15:15
واشنگتن آماده گفتگو پیرامون لغو تحریم‌ها
ند پرایس همچنین در مورد اهداف آمریکا در نشست آتی وین گفت که واشنگتن پیش بینی می‌کند محور این گفتگوها «موضوعاتی دربردارنده بازگشت دوجانبه به پایبندی به برجام و همچنین درک و تفسیری متقابل از جانب ایران و ایالات متحده باشد».

به گزارش عصر تحلیل، «ند پرایس» در یک نشست خبری مدعی شد که ایالات متحده آماده است تا در چارچوب توافق هسته‌ای ۲۰۱۵، با ایران پیرامون لغو تحریم‌ها گفتگو کند.

پرایس در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: «ما مطمئناً با رفتارها یا [اعطای] امتیازهای چندجانبه برای قرار دادن ایران در موقعیتی بهتر موافقت نخواهیم کرد. هدف ما در گفتگوهای وین فراهم کردن زمینه‌ای برای بازگشت دوجانبه به پایبندی [به برجام] است. قاعده اصلی همان است که امروز حاکم است- لغو محدود تحریم‌های هسته‌ای [ایران] در ازای محدودیت‌های دائمی و قابل راستی آزمایی بر برنامه هسته‌ای ایران».

۳۲ سازمان آمریکایی به بایدن درباره برجام نامه نوشتند

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده در پاسخ به پرسش خبرنگار آسوشیتدپرس مبنی بر احتمال لغو تحریم‌های غیرهسته‌ای گفت که «تشریح جزئیات مربوط به این مواضع برعهده مذاکره کنندگان است».

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده گفت: «هیئت آمریکایی در مذاکرات وین توسط رابرت مالی، نماینده آمریکا در امور ایران رهبری خواهد شد».

لحظه تصمیم‌گیری برای بایدن در پرونده هسته‌ای ایران فرارسید

این مقام وزارت امور خارجه آمریکا با تأکید بر اینکه ایالات متحده نشست پیش رو را «گامی خوب و رو به جلو می‌داند» افزود: «ما مشکلات موجود را دست کم نمی‌گیریم و انتظار نداریم که مذاکرات فوراً به موفقیت بزرگی برسند، ما انتظار داریم که آنها دشوار باشند».

ند پرایس همچنین در مورد اهداف آمریکا در نشست آتی وین گفت که واشنگتن پیش بینی می‌کند محور این گفتگوها «موضوعاتی دربردارنده بازگشت دوجانبه به پایبندی به برجام و همچنین درک و تفسیری متقابل از جانب ایران و ایالات متحده باشد».

این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه ادعاهای خود افزود که ایالات متحده از نشست وین برای دستیابی به فهم و دریافتی بهتر از نحوه دستیابی به «پایبندی در مقابل پایبندی» استفاده می‌کند، اما واشنگتن «انتظار هیچ‌گونه پیشرفت فوری یا زودهنگامی را ندارد».

وی در ادامه گفت: «واشنگتن در حال حاضر انتظار انجام گفتگوهای مستقیم با ایران را ندارد، هرچند که ما همچنان از آن استقبال می‌کنیم. بنابراین باید ببینیم که امور چگونه پیش می‌رود».

عقب‌نشینی اروپا در مقابل ایران / اروپایی‌ها شروط ایران درباره آمریکا را پذیرفتند

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده همچنین از اقدام دولت پیشین آمریکا در خروج از برجام که به ادعای مقامات کاخ سفید، به کاهش زمان فرضی مورد نیاز برای ساخت بمب هسته‌ای توسط ایران منتهی شد، انتقاد کرد.

شمارش معکوس برای لغو تحریم‌های نفتی ایران

گفتنی است که مقامات تهران چشم انداز گفتگوهای مستقیم با واشنگتن پیرامون توافق هسته‌ای را رد کرده و تأکید می‌کنند که دولت کنونی ایالات متحده با لغو تمام تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند ظرف مدت زمانی کمتر از یک روز بحث و جدل دیپلماتیک پیرامون برجام را حل و فصل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11837
  • منبع : خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.