• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

3
طلایی‌پوشان اصفهانی به دنبال نقل‌وانتقالات زمستانه هستند؛

سپاهان در حال جذب مدافع اروپایی؟!

  • کد خبر : 22263
  • 12 بهمن 1402 - 19:21
سپاهان در حال جذب  مدافع اروپایی؟!

بعد از جذب علی‌اصغر اعرابی، طلایی‌پوشان اصفهانی به دنبال ادامه فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه هستند.

فوتبال ۳۶۰ نوشت:  سپاهانی‌ها که این روزها در کشور قطر اردوی آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند، روز گذشته سرانجام از اولین خرید زمستانی خود رونمایی کردند؛ علی‌اصغر اعرابی. ستاره کلیدی شمس‌آذر قزوین بعد از آنکه در صعود تاریخی این تیم به لیگ برتر نقش پررنگی را ایفا کرد و در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌وسوم هم جزو مهره‌های درخشان ترکیب یشمی‌پوشان بود، تصمیم به یک انتقال جذاب گرفت و به پیشنهاد سپاهانی‌ها پاسخ مثبت داد تا شاگرد ژوزه مورایس شود.

مدیران باشگاه شمس‌آذر در بیانیه اخیر خود به صراحت اعلام کردند که به دنبال فروش ستاره‌های تیم‌شان هستند و هدف‌شان کسب استعدادهای جدید است و در این زمینه گفته می‌شود که علی‌اصغر اعرابی، تنها ستاره فروخته‌شده شمس‌آذر نبوده و احتمالاً چهره‌های دیگری مانند رحمان جعفری و حسین گودرزی هم طی روزهای آینده از جمع شاگردان سعید دقیقی جدا می‌شوند. طلایی‌پوشان اصفهانی در حالی با جذب علی‌اصغر اعرابی و امضای قرارداد ۲٫۵ ساله با او، کار خود در بازار نقل‌وانتقالات را آغاز کردند که به نظر می‌رسد فعالیت سپاهانی‌ها در بازار زمستانه ادامه‌دار باشد.

تقویت خط دفاع با جذب مدافع اروپایی؟

احسان پهلوان و عیسی‌ آل‌کثیر تاکنون از جمع بازیکنان سپاهان جدا شده‌اند و گفته می‌شود در راستای کاهش سقف بودجه سپاهانی‌ها، قرارداد رضا اسدی و پیام نیازمند هم اصلاح شده است. در حالی‌که ژوزه مورایس از تصمیم خود برای مازاد اعلام کردن کاوه رضایی منصرف شده اما گفته می‌شود بعد از اردوی قطر، قرار است سرمربی پرتغالی سپاهان از میان هادی محمدی و سیاوش یزدانی، تنها یک بازیکن را در فهرست خود حفظ کند. در این میان، خواسته مورایس جذب یک مدافع اروپایی است که گفته می‌شود مذاکرات با گزینه موردنظر سرمربی پرتغالی در حال انجام است و احتمالاً به‌زودی از مدافع تازه‌وارد سپاهانی‌ها رونمایی خواهد شد.

پدیده شمس‌آذر و ستاره عراقی‌ها در تور سپاهان؟

سپاهانی‌ها بعد از دوم شدن در نیم‌فصل نخست، به دنبال تقویت تیم‌شان در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست‌وسوم هستند و در این راستا، ژوزه مورایس برنامه ویژه‌ای برای فعالیت تیمش در بازار زمستانه دارد. حسین گودرزی، پدیده جوان شمس‌آذر قزوین دیگر مهره موردنظر سرمربی سپاهان است. گودرزی که در پست دفاع چپ و وینگ‌بک چپ توانایی بازی دارد، در نیم‌فصل نخست موفق شد برابر استقلال و پرسپولیس گل بزند و سازنده گل برتری تیمش برابر سپاهان بود تا عملکرد درخشان او به چشم ژوزه مورایس بیاید.

سرمربی سپاهان برای تقویت فاز تهاجمی تیمش مصر به جذب یک پدیده عراقی است؛ علی جاسم. ستاره عراقی‌ها در جام ملت‌های آسیا در حال حاضر تحت قرارداد باشگاه نیروی هوایی عراق است اما او به صورت قرضی برای این تیم به میدان برود و در واقع تحت قرارداد باشگاه الکهربا عراق قرار دارد. در این زمینه رایزنی‌ها برای دریافت رضایت‌نامه علی جاسم آغاز شده و این احتمال وجود دارد که پدیده فوتبال عراق در نیم‌فصل دوم با هدف تقویت فاز تهاجمی سپاهان در جمع شاگردان مورایس حضور یابد.

جانشین عیسی هم از شمس‌آذر می‌آید؟

ژوزه مورایس با توجه به رصد عملکرد فنی شمس‌آذر قزوین، لیست نقل‌وانتقالات خود را برپایه جذب ستاره‌های کلیدی این تیم چیده است؛ به‌طوری‌که بعد از جذب علی‌اصغر اعرابی و پیشنهاد خرید حسین گودرزی، سرمربی سپاهان برای تقویت خط حمله تیمش نام رحمان جعفری را برای جانشینی عیسی آل‌کثیر در فهرست تیمش به مدیران باشگاه معرفی کرده است. جعفری فصل گذشته بهترین گلزن لیگ آزادگان شد و جذب او در کنار حفظ شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی می‌تواند بیش از پیش توان هجومی طلایی‌پوشان را افزایش پیدا کند و تیمی ترسناک‌تر از نیم‌فصل نخست را با هدایت ژوزه مورایس بسازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22263

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.