• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:

اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در راه است

  • کد خبر : 13881
  • 11 خرداد 1400 - 13:45
اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در راه است
 با تلاش هایی که در مجموعه شرکت صورت گرفته ، اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال 1400 رخ خواهد داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت که در جلسه هم اندیشی با کانون های بازنشستگی مخابرات در سراسر کشور سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: یکی از اولویت های اساسی ما در سال ۱۴۰۰، تلاش برای پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت است که بر اساس برنامه تدوین شده، پرداخت آن از خرداد ماه با یک روش منظمی آغاز خواهد شد.

مهندس سلطانی، با بیان اینکه اتفاق های خوبی در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان در سال جاری رقم خواهد خورد اظهار داشت: با اولویتی که در سال جدید در این خصوص قرار داده ایم و همچنین تلاش هایی که همه مدیران ستاد و مناطق مخابراتی انجام داده اند، ان شاالله به زودی شاهد روند پرداخت مطالبات این قشر محترم که سالیان متمادی زحمات زیادی در شرکت کشیده اند، خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود در این نشست، ضمن ضرورت خواندن تکریم بازنشستگان از تلاش های دکتر زارعیان، به خاطر پیگیری وصول مطالبات شرکت و مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران و مهندس شکوری، مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی در زمینه پرداخت این مطالبات به نمایندگی از چند منطقه برتر در این خصوص قدردانی کرد و از سایرمدیران مناطق خواست تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهند.

گفتنی ست، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان مدیرعامل ، ضمن موثر دانستن روند وصول مطالبات شرکت اظهار داشت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، روند وصول مطالبات سرعت بیشتری نیز خواهد گرفت.

در ادامه این نشست نیز، بابایی، مدیرعامل کانون بازنشستگان شرکت مخابرات ایران بر ضرورت اولویت پرداخت مطالبات به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: شایسته است ضمن اولویت قراردادن، بر اهمیت پرداخت مطالبات به بازنشستگان توجه بیشتری صورت گیرد.

مدیران کانون های بازنشستگی مناطق نیز در بخش دیگری از این نشست، به طرح موضوع کرامت بازنشستگان توجه به مطالبات ، امور بیمه و درمان و همچنین همطرازی حقوق آنان تاکید کردند.

گفتنی ست، این نشست، دوشنبه، ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور مهندس سلطانی، مدیرعامل و تنی چند از معاونان ایشان در شرکت مخابرات ایران و مدیران کانون بازنشستگی شرکت مخابرات ایران و همچنین مدیران مخابرات مناطق و کانون های بازنشستگی مخابرات کشور به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13881
  • منبع : مخابرات استان اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.