• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

ناکامی سوداگر مرگ در انتقال ۲۹۰ کیلو تریاک / شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل

  • کد خبر : 8579
  • 25 آذر 1399 - 12:19
ناکامی سوداگر مرگ در انتقال ۲۹۰ کیلو تریاک / شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، نعمت خلیلی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “برخوار” با انجام یکسری اقدامات قانونی مطلع شدند افرادی اقدام به قاچاق مواد مخدر به صورت بلع و انباری می کنند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات مشخص شد افرادی پس از جاسازی مواد مخدر در شکم خود به وسیله اتوبوس های مسافربری از مرزهای شرقی اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سرانجام سرکرده باند و ۶ نفر از اعضای این باند شناسایی و پس از هماهنگی های لازم دستگیر شدند.

خلیلی ادامه داد: در بازرسی بدنی از این افراد ۹۳ گرم هروئین و ۳ گرم شیشه و یک گرم حشیش کشف و همه افراد برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: امید است مردم عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به قاچاق مواد مخدررا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام شود.

سارقان مسلح محموله آناناس برادر بودند

فرمانده انتظامی شهرستان “مبارکه” از دستگیری ۲ برادر سارق مسلح که محموله ای آناناس را سرقت کرده بودند خبر داد.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد سرقت مسلحانه محموله آناناس در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان “مبارکه” دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان “مبارکه” موفق شدند سارقان را که ۲ برادر بودند شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده که به سرقت محموله آناناس به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از یک کامیون اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سارقان ، مجرمان، مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کمک مومنانه پلیس “گلپایگان”به ۲ دانش آموز کم بضاعت

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از خرید ۲ گوشی تلفن همراه و وسایل جانبی و اهدای آنها به ۲ دانش آموز کم بضاعت توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، علی سبحانی اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اجرای رزمایش ملی همدلی و کمک های مومنانه ، ماموران پلیس شهرستان “گلپایگان” مطلع شدند ۲ دانش آموز توانایی خرید گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل را ندارند .

وی افزود: ۳ نفر از ماموران پلیس این شهرستان ۲ گوشی تلفن همراه و سایر لوازم جانبی برای این دانش آموزان به منظور استفاده از شبکه شاد و آموزش مجازی تهیه و به آنها اهدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خاطر نشان کرد: انشاءالله با این اقدام خداپسندانه ماموران پلیس این دانش آموزان نیز بتوانند به ادامه تحصیل بپردازند و ثواب و برکت این کار نیز نصیب ماموران نیروی انتظامی شود.

اقدام به موقع پلیس مانع از خودکشی شهروند “گلپایگانی” شد

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” گفت: حضور و اقدام به موقع مأموران انتظامی این شهرستان، مانع از خودکشی یک شهروند و باعث بازگشت وی به زندگی شد.

علی سبحانی در گفت‌ و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:در پی تماس یکی از شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با در دست داشتن طناب و چاقو و نیت قبلی قصد خودکشی دارد، بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع واحد گشت کلانتری ۱۴ این فرماندهی فرد مورد نظر را شناسایی و درحالیکه یک رشته سیم و یک عدد چاقو در دست داشت با شیوه و شگردهای پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: در بازجوئی های ابتدایی مشخص شد وی به علت مشکلات شخصی قصد خود کشی داشته که طی صحبت و دعوت نامبرده به آرامش و با ارائه مشاوره باعث شدند فرد ۲۹ ساله از تصمیم خود منصرف شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و سریع مأموران انتظامی در راستای نجات جان این شهروند، عنوان داشت: پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به مردم می‌باشد.

سبحانی با اشاره به اینکه فرد مذکور در بازجویی اولیه علت و انگیزه خود را مشکلات خانوادگی عنوان کرد، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مشاوران نیروی انتظامی مستقر در کلانتری ها مراجعه و به صورت رایگان از خدمات آنها استفاده کنند.

شگرد نوین کلاهبرداری سایبری با استخدام کار درمنزل

رئیس پلیس فتای استان از شناسایی فردی که با درج آگهی استخدام کار در منزل در سایت دیوار از افراد متقاضی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط خانم جوان به این پلیس مبنی اینکه با مشاهده آگهی استخدام کار در منزل با آگهی دهنده تماس و مبلغ ۵ میلیون ریال بابت تامین مواد اولیه پرداخت و پس از آن پاسخگوی تماس نبوده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: بنا به اظهار شاکی پس از جلب اعتماد و ارائه پیشنهادات فریبنده مبلغ دریافتی بابت تهیه مواد اولیه از وی اخذ و مقرر گردیده پس از تولید محصول در حقوق اولین ماه به وی بازگردانده داده شود.

رئیس پلیس فتای اصفهان ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان، متهم شناسایی و ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشت که با هدف کسب منافع مالی اقدام به انتشار آگهی های جعلی کار در منزل کردم و به این ترتیب پس از دریافت مبالغی از متقاضیان، تلفن همراه خود را از دسترس خارج می کردم.

مرتضوی به شهروندان و بخصوص افراد جویای کار توصیه کرد: شهروندان مراقب آگهی‌ها و تبلیغاتی که بر روی سایت‌هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه های اجتماعی منتشر می شود باشند، سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8579
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.