• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

7
انتخابات دوره دوازدهم به پایان رسید؛

چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم

  • کد خبر : 22571
  • 12 اسفند 1402 - 14:38
چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم

انتخابات به پایان رسید، اما در این میان برخی از چهره‌های شناخته شده ادوار قبل از راهیابی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان بازماندند.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات دوره دوازدهم مجلس به پایان رسید وحالا شمارش آرای انتخاباتی نیز به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شود؛ در این میان اما برخی از چهره های نام آشنای ادوار گذشته از راه یافتن به مجلس بازماندند که در ادامه نام برخی از آنها را آورده ایم.

بختی که با نوبخت یار نشد

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل و از یاران شناخته شده روحانی در رشت علی‌رغم حمایت‌ علی لاریجانی نتوانست آرای مردمی را به خود اختصاص دهد.

جای پور ابراهیمی در کمیسیون اقتصادی مجلس خالی ماند

براساس اخبار دریافتی از حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن‌پور با ۶۹ هزار و مجید دوستعلی رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده‌اند و به‌نظر می‌رسد نمایندگان این حوزه انتخابیه در مجلس باشند. در این حوزه محمدرضا پورابراهیمی با ۵۲ هزار رأی نفر سوم و از راهیابی به مجلس بازماند.

مردم کرمان هم به همشهری خود رای ندادند

محمدرضا باهنر که از مجلس دوم تا نهم تجربه ۸ بار حضور در مجلس را داشت، در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی نتوانست آرای لازم را در حوزه کرمان کسب کند.

سیلی که دامن عنابستانی را گرفت

علی اصغر عنابستانی هم که با ماجرای سیلی به یک سرباز در سال ۹۹ معروف شده بود هم از راهیابی به مجلس یازدهم در این انتخابات بازمانده است.

آملی لاریجانی راهی خبرگان نشد

همچنین از میان پنج نامزد استان مازندران در انتخابات مجلس ششم خبرگان، به ترتیب آقایان محمدباقر محمدی لایینی، علی معلمی، سید رحیم توکل و سید صادق پیش نمازی را به عنوان نمایندگان خود انتخاب کردند. اما صادق لاریجانی آملی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از حضور مجدد در مجلس خبرگان باز ماند.

علاوه بر این «حسن نوروزی» که سابقه حضور در دوره‌های هشتم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد، از راهیابی به مجلس دوازدهم بازماند و حسن قشقاوی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه، از حوزه رباط‎‌کریم و بهارستان راهی مجلس شد.

«محمدحسین رنجبران» مجری اسبق صداوسیما هم که کاندیدای مجلس از ساوجبلاغ شده بود، نتوانست آرای لازم را برای رسیدن به بهارستان کسب کند.

«ولی اسماعیلی» نماینده حوزه انتخابیه گرمی در مجالس هشتم و یازدهم مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس فعلی از راه یابی به مجلس دوازدهم جا ماند و محمد خوش سیما درنخستین دوره حضور خود در انتخابات مجلس با آرای بالای مردمی به خانه ملت راه یافت.

«حجت الاسلام حسین جلالی» نماینده مردم رفسنجان در مجلس یازدهم جای خود را به انارکی‌محمدی داد. انارکی‌محمدی در مجلس دهم نیز نماینده مردم رفسنجان و انار بوده است.

«پروین صالحی» نماینده مردم مبارکه در مجلس یازدهم از ورود به مجلس دوازدهم باز ماند و زهرا سعیدی نماینده مجلس دهم به مجلس دوازدهم راه یافت.

«محسنی بندپی» نماینده مجلس یازدهم و نامزد حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت از رقابت بازماند.

«فریدون حسنوند» نماینده مردم اندیمشک در مجالس ششم، هفتم، هشتم و دهم و یازدهم که تقریبا در همه این دوره ها ریاست کمیسیون انرژی مجلس را برعهده داشت نیز ار ورود به مجلس بازماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=22571

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.