• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
مخابرات ایران خبر داد:

کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 14414
  • 27 خرداد 1400 - 11:57
کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شرکت مخابرات ایران
چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی با رویکرد رضایتمندی مشتری در مرکز همایش‌های بین المللی رایزن برگزار و شرکت مخابرات ایران تندیس رضایتمندی مشتری را به دلیل رفع موانع تولید و اشتغال و ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول در رعایت حقوق مصرف کننده دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال، با حضور شرکت های برتر دولتی و خصوصی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تحقق سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و رسیدن به رشد اقتصادی مورد نظر در برنامه ششم توسعه نیازمند الزاماتی هست که عمده‌ترین آن‌ها اشاعه فرهنگ اجرای کامل سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، تبیین توسعه ارتباطات بین‌المللی و جذب سرمایه‌های خارجی، بررسی موانع تولید و صادرات به جهت رفع موانع دست و پاگیر تولید و اشتغال  نیازمند پیش زمینه هایی است که با برگزاری این همایش  راهکارهای تحقق آن به صورت تخصصی بررسی شد.

ارتقای جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده و در بین آحاد مردم، ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، بررسی رفع خلا های قانونی اشتغال و در صورت لزوم تصویب طرح های لازم  از جمله راهکارهای ارائه شده در این مراسم به منظور تحقق رضایتمندی مشتری بود.

بر اساس این گزارش، از آنجا که یکی از ارکان مهم جهت رسیدن به این الزامات، افزایش بلوغ سازمانی مدیران، رؤسا و مشاوران صنعت و اقتصاد کشور است، پس از برگزاری  سه دوره از همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با مشارکت و حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور ، چهارمین دوره این همایش ملی با رویکرد رضایتمندی مشتری و با تقدیر از شرکت های برتر در این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14414
  • منبع : مخابرات ایران

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

03خرداد
توسعه فیبر نوری در اصفهان ۱۲ درصد بیشتر از میانگین کشور

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.