• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی دام و طیور در “فلاورجان” / مامورقرائت کنتور سارق منزل از آب درآمد/ تصادف پراید و کامیون با یک کشته و ۲ مجروح در “اصفهان”

  • کد خبر : 8310
  • 18 آذر 1399 - 22:01
کشف ۲۰ میلیارد ریال داروی دام و طیور در “فلاورجان”  / مامورقرائت کنتور سارق منزل از آب درآمد/ تصادف پراید و کامیون با یک کشته و ۲ مجروح در “اصفهان”
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “فلاورجان” با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی محموله  داروی دام و طیور را به صورت قاچاق در انباری دپو کرده و قصد توزیع آنها را دارد که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “فلاورجان” همراه با ماموران اداره “صمت” و دامپزشکی این شهرستان به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آنجا۲۳ هزار و ۷۷۱ عدد انواع داروی قاچاق دام و طیور را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ هاشمی فر از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه کالای قاچاق باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم در کشور می شود که از عموم مردم تقاضا می شود در این خصوص با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و اخبار مربوطه را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.#

کشف ۲۰ تُن محصولات لبنی و گوشت فاسد و تاریخ گذشته در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۲۰ تُن محصولات لبنی و گوشت فاسد و تاریخ گذشته به ارزش ۴ میلیارد ریال از یک واحد تولیدی لبنیات در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” مختار درخشان” به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و نظارت هوشمندانه بر مشاغل سطح یک به لحاظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی از بسته بندی محصولات لبنی فاسد شده و تاریخ گذشته در یک واحد تولیدی لبنیاتی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از این واحد تولیدی بازدید کردند که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متصدی واحد تولیدی با جمع آوری پنیر، کره، خامه و گوشت فاسد شده نسبت به باز کردن و بسته بندی آنها بصورت فله ای، سطلی و حلبی اقدام و سپس به بازار عرضه می کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات ۱۹ هزار و ۹۴۰ کیلو محصولات لبنی و ۶۰ کیلو گوشت منجمد که همگی فاسد و تاریخ گذشته بودند جمع آوری و جهت معدوم سازی به اداره بهداشت استان تحویل شد.

سرهنگ درخشان ارزش اقلام مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه واحد تولیدی مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضائی با کسانی که سلامتی و جان مردم را به مخاطره بیاندازند قاطعانه برخورد می کنند عنوان کرد: نظارت های ویژه و مستمر پلیس با همکاری و مشارکت کارشناسان اداره بهداشت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ادامه دارد و هر واحدی که به شیوه نامه های بهداشتی بی توجه باشد با برخورد های قانونی مواجه خواهد شد.

تصادف پراید و کامیون با یک کشته و ۲ مجروح در “اصفهان

رئیس پلیس راه استان از تصادف یک کامیون کشنده با سواری پراید در محور “شهرضا-سمیرم” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۲ فرد دیگرخبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: درپی اعلام یک مورد تصادف کامیون کشنده و سواری پراید به ماموران پلیس راه “سمیرم-شهرضا” ، بلافاصله گشت بررسی تصادفات به محل اعزام شد.

وی افزود:متاسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی یکی از سرنشینان پراید فوت و ۲سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح و برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ پورقیصری اظهار داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات پلیس راه “سمیرم-شهرضا” عدم توجه به جلو توسط راننده پراید اعلام شده است.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز ومطمئنه حرکت کنند واز عجله و شتاب اکیدا خودداری کنند و هر گاه احساس خستگی وخواب آلودگی داشتند در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند.

متخلفان ترافیکی باید هزینه رفتار ناپسند خود را بپردازند

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گفت: انتظار موجه عمومی این است که متخلفان باید هزینه رفتار ناپسند خود را بپردازند چرا که به حقوق سایر شهروندان نیز تعرض کرده اند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه پیشگیری از وقوع حوادث، همیشه بر اصلاح و درمان عوارض ناشی از آن مقدم است اظهار داشت: یکی از علت های مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی ، همانا عدم رعایت قوانین عبور و مرور بوده و دلیل رشد فزاینده آن هم متأسفانه عدم توجه به این معضل بزرگ است.

وی افزود: اگر هر یک از ما چنانکه در مقابل سلامتی و یا تأمین مخارج خود، احساس مسئولیت می کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم؛ هنگام رانندگی هم خود را در مقابل رعایت مقررات آمد و شد و سلامتی خود و دیگران؛ مسئول بدانیم، قطعاً شاهد کاهش بیش از حد میزان تخلفات و در نتیجه امار تلفات ناشی از آن خواهیم بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از جمله راه های پیشگیری از بروز تصادفات و خسارات ناشی از آن را رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی دانست و عنوان کرد: هر چند که اکثر رانندگان به این مقوله توجه دارند اما متأسفانه تعدادی از رانندگان نیز هستند که منافع شخصی را بر منافع اجتماعی ترجیح می دهند و با عدم رعایت مقررات عبور و مرور باعث اختلال در چرخه ترافیک و آسیب رساندن به خو د و دیگران می شوند.

سرهنگ محمدی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار موجه عمومی این است که متخلفان باید هزینه رفتار ناپسند خود را بپردازند چرا که به حقوق سایر شهروندان نیز تعرض کرده اند.

تصادف سواری سمند با عابر پیاده

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جان باختن یک عابر پیاده براثر سانحه تصادف با یک دستگاه خودروی سواری سمند در بلوار الغدیر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه تصادف بین یک دستگاه خودروی سواری سمند با عابر پیاده در بلوار الغدیر خمینی شهر بلافاصله ماموران گشت انتظامی به همراه کارشناسان پلیس راهور فرماندهی انتظامی این شهرستان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد اما علی رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر  بابیان اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی عدم توجه به جلو و سرعت بالای راننده خودروی سواری سمند اعلام شده است اظهار داشت: از رانندگان می خواهیم  در معابر عمومی  با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادثی از این دست نباشیم.

کشف کوله های افیونی

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری ۳ کوله بر و کشف ۱۷ کیلو تریاک و هروئین از آنان در عملیات ماموران این یگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سروان” روح الله فاطمی” با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان، حین کنترل و رصد جاده خاکی پشت ایستگاه ایست و بازرسی شهید” شرافت” نائین به ۳ نفر با کوله پشتی همراه که قصد دور زدن ایست و بازرسی را داشتند مشکوک و به آنها دستور ایست دادند.

وی افزود : کوله بران پس از مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که طی یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی های همراه آنها ۱۵ کیلو تریاک و ۲ کیلو هروئین کشف شد.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با قصد انتقال این مقدار مواد از طریق راه های فرعی و بیابانی به اصفهان را داشتند گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و افراد دستگیر شده به مرجع قضائی تحویل شدند.

توقیف خودرو با پلاک جعلی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید با پلاک جعلی و معرفی راننده آن به مرجع قضائی ظرف کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا محمدی” اظهار داشت: در پی اجرای محدودیت های کرونایی، متاسفانه تعداد معدودی از رانندگان با دستکاری در پلاک وسیله نقلیه خود سعی در قانون گریزی و فرار از اعمال قانون توسط دوربین ها و ماموران را دارند.

وی در ادامه از توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید با پلاک جعلی ظرف ۲ ساعت پس از اعلام گزارش از سوی یکی از شهروندان گفت: راننده این وسیله نقلیه نیز علاوه بر اعمال قانون به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه گزارش های مردمی و تذکرات شهروندان تاثیر بسزایی در احقاق حقوق شهروندان خواهد داشت گفت: تضییع حقوق شهروندی خط قرمز پلیس است و با کسانی که به حقوق شهروندان تعرض کنند برخوردی قاطع و قانونی می شود.

سرهنگ محمدی دستکاری در پلاک به منظور فرار از قانون را باعث تشویش اذهان عمومی مبنی بر تضییع احتمالی حقوق شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: این افراد بایستی در برابر عمل خلاف خود در برابر قانون پاسخگو باشند.

کشف ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق در “گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان “گلپایگان” با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند تعداد زیادی دستگاه ماینر در یک انبار متروکه وجود دارد که وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات و هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند که ۱۵ دستگاه ماینر قاچاق و یک دستگاه کیس “DVR” کشف شد.

سرهنگ سبحانی ادامه داد: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۶ میلیارد ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی و اعلام به موقع هر گونه موضوع مشکوک به پلیس در کشف و پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم نقش بسزایی دارد که امید است شهروندان عزیز با پلیس تعامل داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مامورقرائت کنتور سارق منزل از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از دستگیری یک سارق منزل که با جا زدن خود بعنوان مامور قرائت کنتور وارد منزلی شده بود و سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی”، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف منزل در این شهرستان، که سارق با عنوان مامور قرائت کنتور وارد منزل شده بود، موضوع سریعاً در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را در ساعات اولیه سرقت شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در مواجهه حضوری، متهم توسط شاکی شناسایی و به سرقت از منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ باباکلانی از شهروندان خواست: درصورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را در سریع ترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۴ سارق وکشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری ۴ سارق وکشف یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “ایرج کاکاوند” در تشریح این خبر گفت : در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در حوزه پاسگاه ۱۳ این شهرستان به مدت ۲۴ ساعت اجرایی شد.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه در اجرای این طرح ۴ سارق موتورسیکلت ، سارق سیم برق ، سارق معابر ، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه ومقادیری سیم کابل مسروقه کشف شد گفت: ۲ مالخر اموال سرقتی و۳ نفر از معتادان وخرده فروشان مواد مخدر و ۸ نقر از محکومان قضائی نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان مهمترین هدف اجرای این گونه طرح‌ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایت مندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند

کشف ۱۳ کیلو تریاک در “نایین

فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” از کشف ۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پراید خبر داد.

سرگرد”هادی کیان مهر”درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نایین” ،حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو۱۳کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند

دستگیری هنجارشکنان در پارک های اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک و بوستان های کلانشهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حمید رضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای تأمین آسایش و آرامش عمومی جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در باغ غدیر، پارک مشتاق و باغ گلها به اجرا گذاشته شد .

این مقام انتظامی هدف از اجرای این طرح را پاکسازی این مکان ها از وجود افراد هنجارشکن، حاملان سلاح سرد، خرده فروشان مواد افیونی و معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: در اجرای این طرح طی مدت یک هفته ۴۰دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و ۱۰ متهم نیز دستگیر و مقادیری مواد مخدر به همراه تعدادی سلاح سرد کشف شدند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده قضائی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش و سلامت افراد جامعه را مختل کنند با قدرت برخورد می کند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تداوم اجرای این گونه طرح ها خبر داد و خاطر نشان کرد:برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از اصلی ترین مطالبات مردم از پلیس است و تمامی ماموریت ها و طرح های پلیس هم براساس خواسته ها و مطالبات مردمی طراحی و به اجرا گذاشته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8310
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.