• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3

اجرای ۲۸۰ پروژه بزرگ گازرسانی در سطح استان اصفهان

  • کد خبر : 5430
  • 04 شهریور 1399 - 12:23
اجرای ۲۸۰ پروژه بزرگ گازرسانی در سطح استان اصفهان
280 پروژه بزرگ گازرسانی با هزینه ای بالغ بر7 هزارمیلیارد ریال درطی دولت یازدهم و دوازدهم در سطح استان اصفهان اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، طی سال‌های فعالیت دولت تدبیر و امید، صدها روستای استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند تا ضمن ایجاد عدالت اجتماعی و استفاده مناطق محروم از این نعمت خدادادی، قدمهای بلندی نیز برای جهش تولید بخش‌های مختلف مرتبط برداشته شود؛ گام‌هایی که منجر به توسعه همه ‌جانبه می‌شود.

گازرسانی در استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، هم به لحاظ وسعت، پراکندگی شهر و روستا ها، قرار گرفتن در کریدور مرکزی کشور و هم با توجه به دارا بودن مناطق کوهستانی و صعب‌العبور و هم مناطق کویری دور دست در کنار هزینه بالای اجرای پروژه‌ها در این مناطق، همواره با چالش‌هایی روبرو بوده است که به همت گازرسانان یکی پس از دیگری رفع شده و شعله‌های امید را با تدبیر خود در خانه‌های مردم فروزان کرده‌اند.عملکرد شرکت گازاستان اصفهان، از سال ۱۳۹۲ تاکنون نشان از جهشی چشم‌گیر در گازرسانی به روستاها به ویژه مناطق دور افتاده و صعب العبور دارد. به گونه‌ای که، ۱۱۶روستا طی ۸ سال اخیر، از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اجرای بیش از ۲۸۰طرح بزرگ گازرسانی با هزینه ای بیش از ۷ هزار میلیارد و ۸۴ میلیون ریال درسطح استان اصفهان گفت: گسترش شبکه گاز، یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می‌رود که این امر در توسعه مناطق محروم شهری و روستاها و همچنین کاهش دغدغه‌های روستاییان و حتی افزایش شاخص سلامت در مناطق محروم موثر باشد.

مهندس علوی، در خصوص گازرسانی به صنایع استان، افزود: در حال حاضر بیش از ۸ هزار و ۶۰۰واحد صنعتی در سطح استان بهرمند از گاز طبیعی هستند که عملیات گازرسانی به ۳ هزار و ۳۴۲ واحد در دولت یازدهم و دوازدهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تاکید براینکه گازرسانی به بخش صنعت یکی از اهداف مهم این شرکت در راستای تقویت بخش تولید و اقتصاد و اشتغال زایی است اظهارداشت: به موازات گازرسانی به بخش های مختلف خانگی و تجاری طی سالهای اخیر، گازرسانی به صنایع نیز گسترش یافته و خوشبختانه تا کنون بیش از ۶۲شهرک صنعتی در سطح استان از این نعمت بهره مند شده اند که گازرسانی به ۲۹ شهرک صنعتی طی سالهای ۹۲ تا ۹۹ اجرایی شده است.

علوی، با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان و بهره مندی، ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی، گفت: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هر سه بخش خانگی ، تجاری و صنعتی است.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه هم اکنون۱۰۰درصد خانوارهای شهری و ۹۹٫۰۸ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند گفت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری و یک میلیون و ۸۷۸ هزارعدد انشعاب درسطح استان نصب و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گازرسانی به ۷ ایستگاه CNG، بیش از ۴هزار و ۳۱۲ کیلومترشبکه،۶۳ایستگاه حفاظت از زنگ و اشتراک پذیری بیش از ۴۴۳هزار مشترک گاز طبیعی را از دیگر خدمات گازرسانی انجام شده طی دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مهندس علوی، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5430
  • منبع : شرکت گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

25آبان
خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

19اردیبهشت
اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور

12آذر
 از این تبعیض ها ناراحتیم…
انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش:

 از این تبعیض ها ناراحتیم…

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.