• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

9
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم :

گرانی های امروز نتیجه برجام ناقص دردولت روحانی است

  • کد خبر : 17695
  • 08 اسفند 1400 - 18:01
گرانی های امروز نتیجه برجام ناقص دردولت روحانی است
 نایب رئیس کمیسیون اصل 90مجلس دهم گفت :ما در دولت‌های پس از انقلاب تورم داشته‌ایم اما تورم و گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت قبل به امضا رسید.
به گزارش عصر تحلیل ،ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم ، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام مردم تبریز در مورد برجام گفت: رهبر معظم انقلاب مکررا در زمان مذاکرات با ۱+۵ در دولت قبل تاکید داشتند که منافع ملی در این توافق حفظ شود و رهنمودهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این زمینه داشتند که متأسفانه تاکیدات و تذکرات رهبر معظم انقلاب توسط دولت آقای روحانی لحاظ نشد.
وی افزود: در دولت روحانی تمام ظرفیت‌های کشور معطل برجام ماند که درنهایت این توافق ناقص نتیجه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کشور به دنبال نداشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم اظهار داشت: نه تنها در دولت آقای روحانی ظرفیت‌های داخلی کشور معطل برجام ماند، بلکه این توافق را‌‌‌‌‌‌‌‌ خود هم برای ما ثمری نداشت و ما به حقمان در این توافق نرسیدیم.

داداشی خاطرنشان کرد: ما در دولت‌های بعد از انقلاب تورم داشته‌ایم که تورم معلول یکسری مسائل بوده اما تورم و گرانی بسیار شدیدی که امروز شاهد آن هستیم در هیچ یک از دولت‌های پس از انقلاب وجود نداشته است.

وی افزود: تورم و گرانی شدیدی که امروز شاهد آن هستیم نتیجه برجام ناقصی است که در دولت آقای روحانی به تصویب رسیده و ثمره‌ای برای کشور به همراه نداشته است.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است و این شرایطی که امروز شاهد آن هستیم، به اعتماد عمومی لطمه می‌زند و مسئولان باید با خدمت صادقانه به مردم از آسیب‌ رسیدن به این اعتماد جلوگیری کنند و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه بر این امیدآفرینی و ایجاد اعتماد عمومی باید با مسئولینی که با اقداماتشان اعتماد مردم به نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌ خدشه‌دار می‌کنند به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17695
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی

نوشته های مشابه

08خرداد
مالیات دریافتی از خانه های خالی صرف نوسازی بافت فرسوده
02خرداد
اعتماد نمایندگان به ریاست قالیباف در چهارمین سال متوالی
02خرداد
سهم قابل توجه ای از صنایع همچنان در اختیار دولت است
طغیانی در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس:

سهم قابل توجه ای از صنایع همچنان در اختیار دولت است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.