• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

2
ادای احترام شهرداری اصفهان در روز جهانی پرستار

یادمان احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان؛ اثری از استاد احمد مطیع

  • کد خبر : 2723
  • 23 اردیبهشت 1399 - 15:58
یادمان احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان؛ اثری از استاد احمد مطیع

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این اثر یادمان احترام شهرداری اصفهان به جامعه پرستاران و پزشکان و همه کادر درمان است که توسط استاد احمد مطیع و با تکنیک آبرنگ، نقاشی شده است.

تصویر این اثر در فضای تبلیغات محیطی شهر اصفهان برای تقدیر از پرستاران تلاشگر در حفظ سلامتی مردم اکران می شود و نسخه هایی از این تصاویر نیز به بیمارستان های درگیر در مداوای بیماران کرونا در اصفهان اهدا شد. نسخه اصلی اثر نیز به پاس قدردانی از تلاش های پرستاران شریف در دفتر شهردار اصفهان نصب شده و در آینده نزدیک در زمان سفر وزیر محترم بهداشت به اصفهان به وی تقدیم خواهد شد.

ماسک های تولیدشده از صنایع دستی اصفهان در راه شهرهای خواهرخوانده

مرتضی رشیدی، معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان در این باره گفت: قاب هایی نیز از این یادمان شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی پرستار، تهیه شده است که به همراه ماسک های تولید شده به دست هنرمندان خلاق صنایع دستی شهر اصفهان به بیمارستان های شهر اصفهان، ارسال و تقدیم خواهد شد. بر این ماسک ها نماد قوس آذر، نماد اصفهان ثبت شده و برگرفته از هنر قلمکاری اصفهان است. همچنین این آثار در قالب بسته‌های فرهنگی به شهرهای خواهر خوانده اصفهان که درگیر این بیماری هستند نیز ارسال خواهد شد تا علاوه بر معرفی بهتر اصفهان، پیام فرهنگی و همدلی به این شهرها ارسال شده باشد.

یادمان احترام شهرداری اصفهان به پرستاران
لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=2723
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

13خرداد
تقدیر از شهرداری اصفهان در زمینه اجرای پروژه های آب و فاضلاب
30اردیبهشت
احداث «پارک مدیریت پسماند» در دستور کار شهرداری اصفهان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث «پارک مدیریت پسماند» در دستور کار شهرداری اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.