• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث پروژه بزرگ پل های سردار شهید سلیمانی

  • کد خبر : 14144
  • 20 خرداد 1400 - 10:45
احداث پروژه بزرگ پل های سردار شهید سلیمانی
اجرای بیش از 37 هزار متر لوله کشی برای آبیاری 69 هزار مترمربع فضای سبز پروژه شهید سلیمانی/ 5500 مترمربع باغچه گل های دائمی در مجموعه کاشته شد

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث پروژه بزرگ پل های سردار شهید سلیمانی گفت: برای آبیاری بیش از ۶۹ هزار مترمربع فضای سبز پروژه شهید سلیمانی، بیش از ۳۷ هزار متر لوله کشی برای آبیاری این فضا لحاظ شده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین امیری با تاکید در خصوص اهمیت پروژه مجموعه پل ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد سلیمانی اظهار کرد: احداث این پروژه حرکت بسیار خوبی بوده که می‌تواند نقش بسیار مناسبی در توسعه و عمران منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان و همچنین شهر اصفهان داشته باشد و با توجه به تردد بسیار زیاد از شرق کشور و شرق استان و همچنین نقش ترانزیتی آن به عنوان یکی از مبادی مهم ورودی شهر اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

وی به احداث فضای سبز مجموعه پل های شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: هدف فعالیت های شهرداری اصفهان در خصوص فضای سبز، حفظ سرانه فضای سبز متناسب با رشد جمعیت است، در همین ارتباط طی سه سال گذشته توسط مدیریت شهری بالغ بر ۳۰۰ هکتار به فضای سبز شهر اصفهان اضافه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای احداث فضای سبز در قالب نخاله کشی، تسطیح و آماده سازی بستر کاشت و توسعه فضای سبز و با هدف زیبایی چهره شهر و به همت سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان اجرایی شده است.

کاشت پنج هزار و ۸۰۰ اصله درخت و درختچه در مجموعه شهید سلیمانی

وی ادامه داد: با توجه به وسعت اراضی محدوده پل های شهید سلیمانی به منظور ایجاد فضای سبز مناسب بیش از ۱۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و همچنین بیش از ۱۲۰ هزار مترمکعب خاکریزی صورت گرفته است.

امیری به توسعه سطحی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: ۶۰ هزار مترمربع توسعه سطحی صورت گرفته است، همچنین کاشت پنج هزار و ۸۰۰ اصله درخت و درختچه و کاشت بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع باغچه گل های دائمی از دیگر اقدامات اجرایی شده در این پروژه است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان به نحوه آبیاری فضای سبز پروژه سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: برای این پروژه دو هزار و ۵۰۰ متر طول لوله کشی شبکه توزیع صورت گرفته است و بیش از ۳۵ هزار مترمربع لوله کشی تحت فشار اجرایی شده است. البته در این پروژه از گونه های مقاوم به کم آبی استفاده شده است.

۳ میلیارد تومان صرف توسعه فضای سبز پروژه شهید سلیمانی شد

همچنین فروغ مرتضایی نژاد، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در مورد توسعه فضای سبز در این پروژه اظهار کرد: سازمان پارک ها توانسته در این پروژه بیش از ۶۹ هزار مترمربع فضای سبز در قالب کاشت درخت، درختچه و باغچه گل های تزئینی اجرا کند.

وی ادامه داد: محل اجرای فضای سبز در چهار لوپ و یک رفیوژ بوده است و سعی کردیم از گونه های مقاوم به کم آبی مانند زرشک قرمز، سرو نوش، سرو خزنده و …. برای کاشت فضای سبز این پروژه استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان هزینه اجرای فضای سبز را بیش از سه میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14144
  • منبع : شهرداری اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.