• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

6
معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیروتاکید کرد:

تدبیر و تسریع در اجرای تاسیسات آب شرب روستاهای کشور

  • کد خبر : 21110
  • 27 شهریور 1402 - 16:33
تدبیر و تسریع در اجرای تاسیسات آب شرب روستاهای کشور
معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در بازدید از روند اجرای طرح جهاد آبرسانی در استان اصفهان به منظور برخورداری هر چه گسترده تر روستاییان ازآب شرب سالم و بهداشتی، بر تدبیر  و تسریع در اجرای تاسیسات آب شرب در روستاها تاکید کرد.

به گزارش عصر تحلیل،  مهدی خان احمدی گفت: در حال حاضر ۱۶ هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی قرار گرفته اند و آب شرب روستاهای کشور مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه این طرح به ‌عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور در استان‌ها و با هدف برخورداری روستاهای محروم از آب شرب سالم و پایدار درحال اجرا است اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح، تأسیسات آبرسانی بیش از۲ هزار و ۵۰۰ روستا تکمیل شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی به مناطق محروم و فاقد تأسیسات آب گفت: از مهمترین برنامه‌های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی یا مواجه با تنش آبی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و خیرین آبرسان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون مرکز جهاد آب‌رسانی وزارت نیرو اضافه کرد: با تلاش آبفا و مجموعه قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) و پس از اتمام عملیات آبرسانی، تحول مثبتی در آبرسانی به روستاها در کشور ایجاد خواهد شد.

در ادامه این بازدید مدیر آبفای فریدونشهر با بیان اینکه ۱۰۴ روستا در این منطقه وجود داردگفت:در شهرستان فریدونشهر  ۲۴ روستا  با جمعیت ۷۲۷۱ نفر با اجرای این طرح، از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند.

عباس رحیمی افزود: کل طول شبکه توزیع و خط انتقال در روستاهای محرومیت زدایی در منطقه فریدونشهر ۱۱۵ کیلومتر است که تا کنون ۴۶ کیلومتر آن حفاری و لوله گذاری شده است.

وی اعلام کرد: هم اکنون نیز عملیات حفاری و لوله گذاری درمجتمع های روستایی برف انبار و پیشکوه فریدونشهر حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته  است و احداث ۸۰۰ متر مکعب مخزن و ۳ باب ایستگاه پمپاژ و حفر و تجهیز یک حلقه چاه  نیزدر دستور کار قرار دارد.

گفتنی است: با اجرای طرح جهاد آبرسانی در ۳ شهرستان نایین، فریدونشهر و سمیرم در استان اصفهان،  بیش از ۲۱ هزار نفر در ۹۷ روستای استان( ۶۵ روستای اصلی و ۳۲ روستای مسیر طرح ) از آبرسانی پایدار بهره مند می شوند و این طرح با همکاری قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) و با مبلغ قرارداد بالغ بر ۱۶۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=21110

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.