• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

آماده شده اصفهان برای استقبال از نوروز

  • کد خبر : 10109
  • 17 بهمن 1399 - 18:57
آماده شده اصفهان برای استقبال از نوروز
شهرداری‌ها يكي از ارگان‌های مهم و فعال در ستاد ساماندهي و ارتقاء خدمات به شهروندان هستند،  ناپاکی ها و آلودگی ها را از شهر پاک می کنند؛ فضای دلنشین و آرامش بخش برای شهروندان مهیا ساخته و در جهت افزایش رفاه و زیبایی شهر فعالیت می نمایند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، حسین امیری در جمع مدیران شهری با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص استقبال از بهار گفت: برنامه ریزی لازم در خصوص اقدامات و فعالیت های متناسب با ایام نوروز صورت گرفته است و  تمام تلاش مجموعه شهرداری اصفهان فراهم نمودن شرایط مناسب برای شهروندان و استقبال خوب و مناسب از نوروز ۱۴۰۰ می باشد.

حسین امیری با اشاره به شیوع کرونا از یکسال گذشته تاکنون گفت: شهر و شهروندان نیازمند شور و نشاط و آرامش خاطر می باشند که متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و به دنبال آن بیماری و یا درگذشت برخی از نزدیکان و وابستگان و همچنین محدودیت های ایجاد شده؛ این نیاز مهم محدود شده است که می بایست تمام تلاش خود را در جهت افزایش شادابی  و نشاط شهروندان انجام نماییم.

وی ادامه داد: در همین راستا برنامه ها و اقدامات گسترده ایی به منظور تغییر چهره شهر و افزایش روحی و نشاط شهروندان برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول، جانمایی المان‌های نوروزی ، اجرای برنامه فرهنگی و هنری، مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر و …  از جمله برنامه‌های شهرداری در استقبال از بهار می‌باشد.

امیری با اشاره به اینکه یکی از نیازهای  شهر  طراوت و داشتن ظاهری آراسته است  گفت: در  تمام مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان اکیپ های رنگ آمیزی فعالیت خود را آغاز خواهند نمود و تا ۱۵ اسفند ماه  لباس نو بر تن شهر خواهد شد.

وی گفت: امسال بصورت یکپارچه نسبت به تامین رنگ مورد نیاز شهر اقدام شده است و رنگ آمیزی بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر جدول،۲۰ هزار پایه تابلو، بیش از ۱۰۶ میلیون متر مربع نرده ها و مبلمان شهری از جمله سایت های بازی، ابنماها ، المانها و … با  حدود  ۳۵۰ تن رنگ  وحلال بزودی شروع خواهد شده که تا نیمه اسفند ماه تکمیل خواهد گردید.

وی ادامه داد: نگاه مدیریت شهری بر این است  که انشالله مشکل به صورت کامل برطرف شده و شرایط به روال عادی برگشته و در همین راستا تمامی  اقدامات باید با بهترین کیفیت پیش برده شود و اقدامات لازم جهت استقبال از نوروز صورت پذیرد.

معاون شهردار اصفهان در خصوص استقبال از مسافران نوروزی و برنامه های شهری گفت: هر اقدام و تصمیمی باید به صورت اصولی و دقیق انجام گیرد و انشاالله به لطف خدا از این شرایط عبور خواهیم کرد در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی نیز نظر و دستورات اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا اجرایی خواهد شد و پیرو دستورالعمل های کشوری و استانی، اقدامات مقتضی را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10109

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.