• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

3
رییس اداره آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان اعلام کرد:

آموزش های آبفا به سمت آموزش های مجازی سوق پیدا می کند

  • کد خبر : 4610
  • 21 تیر 1399 - 16:14
آموزش های آبفا به سمت آموزش های مجازی سوق پیدا می کند
رییس اداره آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان در جمع اعضای هیات مدیره سمن خیریه مهر کوثر اصفهان، فرهنگسازی مصرف بهینه آب شرب را جز اولویت های برنامه های آبفا استان اصفهان اعلام کرد و گفت: با توجه به شرایط انتشار ویروس کرونا، آموزش ها با رویکرد جدید و به صورت مجازی ادامه می یابد.

به گزارش عصر تحلیل، محسن شفیعا افزود: در طول ۱۱ سال گذشته، اقدامات فرهنگی بسیاری برای گروه های مختلف سنی در استان انجام شده و مخاطب اصلی این برنامه ها نیز  کودکان و  نوجوانان بوده اند.

وی گذر از بحران های جدی کم آبی در سال های گذشته را نتیجه این اقدامات و نیز همکاری و مسئولیت پذیری مردم دانست و اظهار داشت: برنامه های فرهنگی، تاثیرات خود را در دراز مدت نشان می دهند و  سعی ما بر این است که با آموزش کودکان و نوجوانان، نسل آینده را به عنوان نسلی مسئولیت پذیرتر در قبال حفظ این مایع حیات بخش و نعمت بدون جایگزین الهی پرورش دهیم.

شفیعا در ادامه سخنان خود، به افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مصرف آب ناشی از شیوع ویروس کرونا و ورود به فصل گرم سال اشاره کرده و گفت: حتی در شرایط کرونایی امروز نیز اقدامات آموزشی شرکت آبفا در خصوص مدیریت مصرف آب متوقف نشده و این شرکت، از ظرفیت فضای مجازی برای پیشبرد آنها استفاده می کند.

رییس اداره آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان در این راستا به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری خانواده آبی اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقا سواد آبی خانواده ها و همچنین قدردانی از مجاهدت های کادر درمانی قهرمان کشور در مبارزه با ویروس کرونا با ترغیب خانواده ها به ماندن در خانه، این جشنواره با محوریت مدیریت مصرف آب در خانواده، از ابتدای خردادماه آغاز شده و گروههای سنی ۶ تا ۱۸ سال به عنوان مخاطب آن تا ۳۱ مرداد فرصت دارند آثار خود را در ۵ بخش از طریق شبکه های اجتماعی مجازی به روابط عمومی این شرکت ارسال نمایند.

همچنین اپلیکیشن موبایلی آموزش همگانی مدیریت مصرف آب نیز در دست اجراست که با بهره برداری از آن، گام بسیار بزرگی در راستای فراگیر نمودن برنامه های آموزشی و نیز ارتباط دو سویه با عموم مردم برداشته خواهد شد.

شفیعا، به برنامه های شرکت آبفا برای شرایط پس از کرونا نیز اشاره ای کرد و اظهار داشت: طرح فرهنگی آموزشی سه شنبه های آبی، پویش های اجتماعی نخستین واژه، بانوی آب، ایران به لبخند تو زیباست، جان آب در خطر است سالیان متمادی است که در استان اصفهان اجرا شده و در سالهای آتی نیز با مشارکت سایر ادارات و مراکز دولتی و غیر دولتی اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است سمن خیریه مهر کوثر  با عضویت چهره های شاخص و معتمد اصفهان و با هدف تلاش در راستای مقابله با شرایط نامساعد آبی استان تشکیل شده و جلسات آن  با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن اجتماعات خانه فرهنگ آب شرکت آبفا استان اصفهان برگزار می شود./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4610
  • منبع : آبفا اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.