• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

3

اجرای طرح خیرین برای آموزش کودکان تحت پوشش بهزیستی

  • کد خبر : 13811
  • 10 خرداد 1400 - 12:32
اجرای طرح خیرین برای آموزش کودکان تحت پوشش بهزیستی
مدیرآموزشگاه فرقان از انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی استان اصفهان در راستای آموزش رشته های مختلف مرتبط با رایانه به کودکان بدسرپرست و بی سرپرست تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، محمد سرلک با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز امروز جامعه برای داشتن سواد کامپیوتری و هزینه های آموزشی، طرح خیرین را راه اندازی و امکان تحصیل دوره آموزشی ICDL را برای اقشار ضعیف جامعه فراهم کردیم.

وی ادامه داد: به دلیل هزینه های آموزشی، طرح خیرین را راه اندازی کردم؛ در این طرح پنجاه درصد هزینه کلاس های آموزشی توسط خیرین پرداخت و بقیه هزینه از سوی خود فرد یا سازمان هایی ماند بهزیستی و کمیته امداد پرداخت می شود.

مبدع طرح خیرین تصریح کرد: با بهزیستی استان اصفهان تفاهم نامه ای مبنی بر آموزش کودکان تحت پوشش این سازمان منعقد کرده ایم و از هفته پیش ثبت نام کودکان تحت پوشش بهزیستی آغاز شده است؛ بیش از ۱۵۰ نفر تا کنون ثبت نام کرده اند و این آمادگی را داریم تا ۳۰۰۰ نفر را رایگان آموزش دهیم.

وی یادآور شد: تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی را نیز ارسال کرده ایم، اما هنوز مراحل نهایی آن انجام نشده است؛امیدوارم بتوانیم کودکان تحت پوشش این نهاد را با کمک طرح خیرین آموزش دهیم.

سرلک با اشاره به هزینه یک میلیون تومانی آموزش مهارت های هفتگانه ICDL اظهار داشت: در این دوره رشته های مبانی کامپیوتر، ویندووز، اینترنت و ایمیل، اکسل، وورد و پاورپوینت آموزش داده می شود. مهارت هایی که با وجود توسعه و فراگیری تکنولوژی در تمام عرصه های زندگی بسیار لازم و ضروری است.

این کارآفرین جوان ادامه داد: طرح خیرین برای یک دوره آموزشی است و هر ماه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دانش آموز با این طرح برای فراگیری مهارت های هفتگانه ثبت نام می کنند.

وی یادآور شد: اگر افراد شرکت کننده در طرح خیرین بتوانند در آزمون پایانی نمره ای بین ۷۵ تا ۱۰۰ کسب کنند، این شانس را دارند که یک دوره دیگر از طرح خیرین جهت پرداخت نیم بها استفاده کنند. در ضمن خود آموزشگاه به افراد نخبه با نمره بالای نود، بورسیه می دهد و فقط سی درصد هزینه را در دوره بعد پرداخت خواهند کرد؛ از سوی دیگر تا احراز مدرک مربیگری و آموزش در مرکز خودمان آنها را حمایت می کنیم.

سرلک خاطرنشان کرد: تفاوت آموزشگاه فرقان با سایر آموزشگاه ها در ارائه مدرک است، چراکه مدرک پایان دوره ما زیر نظر بنیاد جهانی  ICDL صادر می شود که کاملا بین المللی است و برای استفاده از آن در ۱۵۲ کشور جهان نیاز به معادل سازی و ترجمه ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13811

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.