به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، هادی نباتینژاد افزود: در این جلسات، همفکری و هماندیشی قوت میگیرد و ما وظیفه خود میدانیم اینگونه جلسات هماندیشی را با اصحاب رسانه که سوابق قابلملاحظهای در فعالیت حرفهای و کارنامه خود دارند، برگزار کنیم تا اگر اخلالی در سیستم رسانهای فولاد مبارکه وجود دارد شنونده آن باشیم. بهیقین جلسات هماندیشی بهصورت فصلی برپا خواهد شد تا از نظرات یکدیگر بهرهمند شویم.
رسانهها یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی فولاد مبارکه هستند
وی افزود: اعتقادم بر این است که یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه رسانهها هستند و باید از مجاری رسانهها برای ظهور و بروز بیشتر فعالیتهای شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم.
نباتینژاد در ادامه گفت: باور ما بر این است که با تغییر و بهبود مستمر بخشی از موضوعات، فضاهای جدیدی به روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کنیم؛ ازاینرو در بخش روابط بینالملل اقدامات جدیدی تعریف کردهایم.
وی تأکید کرد: اتفاقات خوبی در انتظار شرکت فولاد مبارکه است و تلاش بر این است که با کمک رسانهها بتوانیم اطلاعرسانی این اتفاقها را بهخوبی انجام دهیم.
نباتینژاد افزود: روابط عمومی فولاد مبارکه در کنار رسانهها قرار دارد و در تلاش است تا پروژههای رسانهای جدید را با کمک آنان انجام دهد.
وی با اشاره به پذیرفتنی بودن نگاههای نقدکننده افزود: ما پذیرای برخی اخبار که نگاه نقادانه دارند و مشکلات و چالشها را بررسی میکنند هستیم، اما برخی از مطالب نگاه تخریبی دارند. در واقع باید نقد سالم صورت گیرد و صداقت در نوشتار وجود داشته باشد.
با وجود تحریمها و در این وضعیت اقتصادی کشور به امید نیاز دارد
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه گفت: با وجود تحریمها شرایط فعلی شرکت فولاد مبارکه ویژه است. در وضعیت اقتصادی فعلی، کشور به امید نیاز دارد و ما باید در این شرایط اقدامهای امیدآفرین انجام دهیم. در این زمینه رسانهها بهخوبی میتوانند فعالیتهای رو به پیشرفت بنگاههای اقتصادی موفق را نشر دهند.
وی با اشاره به اینکه به وجود آمدن برخی اشکالات طبیعی است و نباید افکار عمومی را با محتواهای جهتدار مشوش کرد افزود: یکی از ویژگیهای شرکت فولاد مبارکه عمل به مسئولیتهای اجتماعی در بخشهای مختلف، از کرونا گرفته تا آبادانی راههای روستایی و… بوده است. حال اگر این دست از اقدامات نیز مورد نقد قرار بگیرد، بالطبع مدیران شرکت نیز برای انجام این قبیل امور عامالمنفعه با مشکل روبهرو خواهند شد.
نباتینژاد ادامه داد: ما میخواهیم با نظرات رسانههای تخصصی به یک چارچوب مناسب رسانهای برسیم. هرکدام از رسانهها، مشاور رسانهای مجموعه فولاد مبارکه هستند و هریک از نظرات و دیدگاههای آنان میتواند مجموعه را یکقدم به پیش ببرد.
نباتینژاد تصریح کرد: هر رسانه میتواند با سبک خود سوژههای مختلف را پیگیری کند و برای مجموعه فولاد مبارکه تولید محتوا کند.
انتهای پیام/