• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024

سر تیتر اخبار

کسب رتبه نخست  ارزیابی عملکرد توسط اداره کل راهداری استان اصفهان مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟

2

اصفهان میزبان مسابقات سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد

  • کد خبر : 6004
  • 01 مهر 1399 - 9:08
اصفهان میزبان مسابقات سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد
مسابقات سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد که بخشی از جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی است به میزبانی استان اصفهان و به شکل غیرحضوری در حال برگزاری است.

به گزارش غصر تحلیل به نقل از کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات بخشی از جشنواره فرهنگی و هنری باران وحی است که به صورت مجازی در سراسر کشور و در میان مددجویان کمیته امداد برگزار می شود.

وی افزود:  ۸۷ مددجوی حافظ قرآن کریم از ۲۴ استان در این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های برخط ارتباط تصویری به رقابت با یکدیگر می پردازند.

زارع با یادآوری اینکه این مسابقه سراسری حفظ قرآن مددجویان کمیته امداد به صورت رسمی از دیروز شروع به کار کرده است، گفت: امروز و فردا نیز مسابقه دهندگان در دو گروه مجزای آقایان و خانم ها و در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل رقابت می کنند.

وی ادامه داد: این مددجویان از میان ۲۱۰۰ نفر که در مراحل استانی این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند، انتخاب و به این مرحله راه یافتند.

زارع کاهش نیافتن خدمت رسانی به مددجویان در شرایط کرونا را یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد اصفهان عنوان کرد و گفت: استفاده از سامانه های برخط و بهره مندی از ظرفیت های فضای مجازی هم در بعد خدمت رسانی و هم در بعد جذب مشارکت های مردمی از برنامه های پیش روی این نهاد است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=6004

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.