• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

1
شهردار اصفهان خبر داد:

افزایش خواهرشهرها به ۱۶ شهر تا پایان ۱۴۰۰

  • کد خبر : 15233
  • 19 تیر 1400 - 12:28
افزایش خواهرشهرها به ۱۶ شهر تا پایان ۱۴۰۰
مشارکت هزار و 830 میلیارد تومانی بخش خصوصی با شهرداری اصفهان در 4 سال اخیر.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، شهردار اصفهان گفت: در سال های اخیر شهرداری توانست به نحو شایسته اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند به طوریکه میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی به ۷۷ قرارداد با شهرداری اصفهان رسیده و بخش خصوصی هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان با شهرداری مشارکت کرده است.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در برنامه «شهر پرسشگر، شهردار پاسخگو» با اشاره به رونق نشست های بین المللی شهرداری در چهار سال اخیر، اظهار کرد: سال ۱۳۸۹ پیمان اصفهان با بعلبک لبنان رقم خورد و دیگر اتفاقی در این حوزه روی نداد؛ از همین رو در این دوره تلاش کردیم و با وجود شرایط پیچیده ای که پیوند خواهرشهری دارد با گذر از تایید مراجع مختلف مانند وزارت کشور و وزارت خارجه، با پیگیری پیوند خواهرخواندگی اصفهان و سمرقند که هر دو فارسی زبان هستند، منعقد شد.

وی ادامه داد: در این دوره چراغ روابط با برخی خواهرشهرها مثل شهر کویت که کم سو شده بود، پرفروغ شد، همچنین در شرایط کرونایی با بسیاری از سفرا و خواهرشهرها گفت و گو کردیم.

شهردار اصفهان افزود: در شرایط کرونایی توسط بخش خصوصی دو نمایشگاه در چین و یک نشست علمی با سن پترزبورگ و نیز دو نمایشگاه عکس در سنپترزبورگ و پورتو برگزار شد؛ البته اگر شرایط مساعد شود مبادلات اقتصادی به خوبی رخ می دهد.

وی تصریح کرد: انعقاد پیوند با شهرهای پورتو و حیدرآباد برای خواهرخواندگی هم در دستور کار است و امیدواریم در این دوره مدیریت شهری به سرانجام برسد که اگر هم نشد، زمینه فراهم شده تا در مدیریت بعدی قرارداد امضا شود و تا پایان ۱۴۰۰ امیدوارم تعداد خواهرشهرها به ۱۶ شهر برسد.

نوروزی افزود: در قالب همین تعاملات، هدایایی از اقلام بهداشتی از سوی فرایبورگ، شهر خواهرخوانده اصفهان به اصفهان ارسال شد تا به بیمارستان ها هدیه شود.

وی با بیان اینکه برنامه ما در شهرداری این بود که فضای خدماتی به گونه ای برنامه ریزی شود تا رضایت شهروندان و اصناف تامین شود، گفت: در این زمینه پروژه های متعددی در حوزه ساماندهی مشاغل اجرا شد که یکی از آنها افتتاح تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره بار با ۲۸ غرفه است، همچنین برای آسایش حال کشاورزان در گرما و سرما محیط بزرگی در میدان، مسقف شد.

شهردار اصفهان با اشاره به راه اندازی نیروگاه خورشیدی میدان مرکزی میوه و تره بار شهر افزود: در زمان آغاز این دوره مدیریت شهری ۲۴۰ کیلووات ساعت توان تولید انرژی خورشیدی وجود داشت که اکنون به ۶۰۰ کیلووات افزایش پیدا کرد و در آپارتمان های شهر هم شرایطی برای استفاده از تجهیزات خورشیدی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15233
  • منبع : شهرداری اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.