• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

2
باحضور معاون فناوری رئیس جمهور برگزار شد:

امضاء تفاهم نامه مخابرات و مرکز نوآوری سلامت دیجیتال

  • کد خبر : 4823
  • 01 مرداد 1399 - 13:48
امضاء تفاهم نامه مخابرات و مرکز نوآوری سلامت دیجیتال
در سفر معاون علمی تحقیقاتی رییس جمهوری به اصفهان  «سامانه زیست ایران» رونمایی شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، این سامانه ارائه دهنده خدمات پردازش در زمینه ارائه تحلیل داده و داده ورزی زیست پزشکی به محققان کشور فعالیت می‌کند.

معاون علمی فناوری رییس جمهوری همچنین از محصولات فناورانه حوزه سلامت دیجیتال که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هسته‌ها و شرکت‌های فناوری مستقر در مرکز سلامت دیجیتال تولید داده شده بود، بازدید کرد.

متراژ شبیه‌ساز صدا‌های قلب و ریه، کیوسک تصویر برداری چشم، قندون پرستار همراه دیابت، سامانه راهبری بیماران، نرم افزار سلامت همراه و فعالیت‌های چندین شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت دیجیتال از جمله غرفه‌های این نمایشگاه بود.

همچنین در این آیین تفاهم نامه همکاری و راه‌اندازی سرای سلامت دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی و مخابرات منطقه  اصفهان به امضا رسید.

مرکز نوآوری سلامت دیجیتال اصفهان محل استقرار تیم‌های فناوری در حوزه بین رشته‌ای سلامت دیجیتال است که با بهره گیری از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ایجاد شده در این مرکز به تولید و توسعه محصولات حوزه سلامت دیجیتال می‌پردازند.

در سفر یک روزه سورنا ستاری به استان اصفهان قرارداد احداث «پارک تجهیزات پزشکی» در اراضی شهرک علمی و تحقیقاتی به مساحت ۲۳ هکتار منعقد می‌شود.

همچنین بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و افتتاح ساختمان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مرکز نوآوری سلامت دیجیتال، کارگاه تلاش شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و کارخانه نوآوری اصفهان، شرکت در نشست “اقتصاد دانش بنیان  و جهش تولید استان اصفهان” از دیگر برنامه های معاون فن آوری ریئس جمهور با اصفهان است.

در بخشی از این تفاهم نامه آمده است : «این تفاهم نامه به منظور ایجاد و گسترش و همفکری و همکاری و توسعه آموزشی پژوهشـی و فنـاوری

فیمابین مرکز شتابدهی مشاهیر از طرف مخابرات منطقه اصفهان بـه نماینـدگی آقـای مهنـد ناصـر

مشایخی )که از این پس مرکز نامیده می شود( و دانشگاه علوم پزشـکی اصـفهان بـه نماینـدگی خـانم

دکتر طاهره چنگیز )که از این پس دانشگاه نامیده می شود( توافق و به امضاء میرسد. با امضـای ایـن

تفاهم نامه طرفین حد اعالی تالش خویش را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکالت و معضـال ت

علمی- تحقیقاتی و پروژه های عملیاتی موضوع این تفاهم نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول داشته و

از هیچ کوششی در این جهت خودداری نخواهند نمود.»/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4823
  • منبع : شرکت مخابرات منطقه اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.