• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024

سر تیتر اخبار

برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو

2

امید، ابتکار و انرژی  در نخستین  رویداد « بازرگانان کوچک»

  • کد خبر : 4656
  • 23 تیر 1399 - 17:24
امید، ابتکار و انرژی  در نخستین  رویداد « بازرگانان کوچک»
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: امید، ابتکار، انرژی و آشنایی با مفاهیم صحیح کارآفرینی در کنار مهارت آموزی باید در نوجوانان تقویت شود. به همین جهت، تمرکز بر بسترسازی کسب‌وکار، یکی از برنامه‌های کلان اتاق بازرگانی نسل دوم برای رسیدن به نسل سوم  اتاقها است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،  در خصوص نخستین رویداد «بازرگانان کوچک» که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، افزود: دوران ‌نوجوانی یکی ‌از مراحل مهم در رشد شخصیت انسان است و نوجوان در این دوره به شدت نسبت به آینده دچار نگرانی و سردرگمی می‌شود؛ به طوری که نمی‌تواند جنبه‌های مختلف شخصیت خود را به‌گونه‌ای صحیح، هماهنگ و قابل قبول برای انتخاب کار آینده خود سامان دهد.

وی در ادامه گفت: نوجوانان اغلب خوش‌بین هستند و احساس می‌کنند بر آینده خود تسلط دارند. به همین علت، بیش‌تر درباره خودشان فکر می‌کنند و پذیرش رهنمود از خواهر و برادر بزرگتر در آنها کاهش یافته است.

در ادامه، احسان شهیر، مدیر توسعه کسب‌ وکار گفت: رویداد «بازرگانان کوچک» با هدف ارتقای سطح مهارت‌های تصمیم‌گیری، کنترل احساس، کمک به شناسایی توانایی‌های فردی و شناساندن آنها به دیگران، ایده‌پردازی، آینده‌نگری، امیدواری، ابتکار، نوآوری، کارآفرینی و آموزش مفاهیمی همچون فن بیان، قدرت مذاکره، کنترل خشم و هوش مالی طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در این رویداد نوجوانان ۱۰-۱۴ سال با بازی‌های خلاقانه و نوآورانه در قالب رویداد ویتا بازی (لیگ بازی‌های خلاقانه، نوآورانه و استراتژیک) هفت هفته پیاپی برنامه آموزشی خواهند داشت.

شهیر درخصوص موضوعات آموزشی این رویداد گفت: در طول این رویداد، پنج موضوع «استراتژی، خلاقیت، فروش و مذاکره، ریسک پذیری و مدیریت مالی و کشف فرصت‌ها» در قالب گیمی فیکیشن به نوجوانان شرکت کننده آموزش داده خواهد شد.

در ادامه نوید ادریس، دبیر مرکز جوانان کارآفرین و کسب‌وکارهای نوپا گفت: نوجوانان در قالب تیم‌های ۴نفره، برای هر ۵ موضوع محتوای رویداد، یک بازی خواهند داشت که به افزایش مهارت آنها کمک خواهد کرد.

وی افزود: این بازی‌ها به صورت تیمی و گیمی فیکیشن خواهد بود و ابتدای هر ۵ جلسه به مدت ۲۰ دقیقه نکات کارآفرینی ارائه و سپس به مدت ۲ ساعت طی فرایند بازی، یکی از ۵ موضوع مورد نظر به صورت تیمی به نوجوانان آموزش داده خواهد شد.

ادریس تصریح کرد: برای هر میز یک مربی در نظر گرفته شده و در هر جلسه نیز نوجوانان در تیم‌های خودشان بررسی و نسبت به حل مسأله‌های موضوع بازی امتیازبندی خواهندشد.

دبیر مرکز جوانان کارآفرین و کسب‌وکارهای نوپا گفت: در جلسه ششم، مسابقه نهایی بازی‌های خلاقانه و  استراتژیک برگزار شده و نشان خلاقیت و تفکر استراتژیک به برندگان اهدا خواهد شد و در جلسه هفتم و پایانی نیز تیم‌ها «بوم ایده» را با حضور مربیان تکمیل خواهند کرد.

ادریس افزود: «بوم ایده» با ۶ بخش عملیاتی به تیم‌ها برای بررسی کامل و پرورش یک ایده اولیه کسب‌وکار کمک خواهد کرد و سپس هر تیمی با آموزش مهارت ارائه، ایده خود را برای جمع و داوران ارائه خواهد نمود.

وی تصریح کرد: البته، در هر جلسه نوجوانان ارزیابی و بررسی شده و در اختتامیه نیز نتیجه اعلام خواهد شد.

گفتنی است که نخستین جلسه این رویداد ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹ در ساختمان کمال اسماعیل تشکیل شد./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4656
  • منبع : اتاق بازرگانی اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.