• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

4
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

انتشار مجموعه کلیپ “معرفی اصفهان” در شبکه های اجتماعی چین/ تهیه و انتشار نسخه دیجیتال مجموعه کتاب “مهربانى‌هاى ریزه میزه”

  • کد خبر : 10697
  • 04 اسفند 1399 - 13:26
انتشار مجموعه کلیپ “معرفی اصفهان” در شبکه های اجتماعی چین/ تهیه و انتشار نسخه دیجیتال مجموعه کتاب “مهربانى‌هاى ریزه میزه”
علیرضا مساح از تولید و انتشار 10 فیلم و کلیپ کوتاه در معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان به زبان چینی به مناسبت سال نوچینی خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان اظهار داشت: این کلیپ ها به همت اداره گردشگری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تهیه شده که درصدد است تا اصفهان را بیش از پیش معرفی کند.

وی افزود: کلیپ های منتشر شده در دو شبکه اجتماعی وی چت و ویبو در کشور چین به معرفی جاذبه های گردشگری مهم شهر اصفهان همچون میدان نقش جهان، باغ پرندگان، مسجد امام، عمارت عالی قاپو، برخی از خانه های تاریخی اصفهان، حمام علی قلی آقا و کلیسای وانک می پردازد.

وی با اعلام اینکه کلیپ های معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان با روایت و زیرنویس چینی در حال انتشار است، تصریح کرد: با توجه به تنوع گویش و فرهنگ در زبان چینی سعی شده است تا با روایت و زیرنویس چینی، ترجمه ای قابل استفاده برای چینی ها تهیه و منتشر شود.

وی ادامه داد: در ابتدا در نظر داشتیم که این کلیپ ها به صورت رسمی به معرفی جاذبه های مهم گردشگری شهر اصفهان بپردازد اما با توجه به جذابیت رازآلودی در فرهنگ و سلیقه چینی ها این کلیپ ها با اهمیت به موضوع، رمزآلودی تولید شد.

مساح خاطرنشان کرد: ایرانیان مقیم کشور چین و نمایندگی رسمی ایران در کشور چین در تهیه و انتشار کلیپ و فیلم های معرفی جاذبه های گردشگری اصفهان با اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان همکاری کردند.

 مجموعه کتاب “مهربانى‌هاى ریزه میزه” در پنج جلد با محوریت کار داوطلبانه به صورت قصه‌گویی و روایت‌گونه تولید و در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

مسئول سازمان‌های مردم‌نهاد معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه کتاب “مهربانى‌هاى ریزه میزه” در کلاس‌های آموزشی سازمان و خانه کودک تحت عنوان آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان ارائه شده است.

ژاله کرمانی از رونمایی نسخه دیجیتال مجموعه کتاب “مهربانى‌هاى ریزه میزه” خبر داد و افزود: پیش از این قرار بود به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کار داوطلبانه در بین کودکان در برنامه‌ای مدون با مشارکت سازمان مردم‌نهاد علم‌پژوهان مربیان آموزش‌دیده در مهدهای کودک اصفهان کار داوطلبانه را به کودکان آموزش دهند که با توجه به شیوع بیماری کرونا بر آن شدیم پنج جلد این کتاب را به صورت قصه‌گویی و روایت‌گونه تولید و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دسترس همگان قرار دهیم که تولید آن در مراحل پایانی قرار دارد.

به گفته وی، به منظور پاسداشت نویسندگان کودک و نوجوان و اخذ نظرات و پیشنهادات آنها، این مجموعه پنج جلدی به نویسندگان کشور اهدا شد که بازخورد خوبی داشت و از نظرات آنها در تهیه مجموعه سه جلدی “دست‌های کوچک، مهربانی‌های بزرگ” نیز استفاده شده است.

کرمانی خاطرنشان کرد: همچنین امسال در راستای ترویج کار داوطلبانه در میان کودکان و خانواده‌های آنها مسابقه‌ای با عنوان مهربانی از زبان کودکان به صورت مجازی برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت و به یکصد نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10697
  • منبع : سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.