• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

4
جنجال به اوج رسید؛

باورنکردنی؛ ترک زمین توسط PSG و باشاک!

  • کد خبر : 8385
  • 20 آذر 1399 - 9:18
باورنکردنی؛ ترک زمین توسط PSG و باشاک!
بازیکنان دو تیم پاری‌ سن ژرمن و باشاک شهیر در اقدامی جالب زمین را ترک کردند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، هفته آخر رقابت های لیگ قهرمانان با رقم خوردن اتفاقات عجیبی در حال پیگیری است و حالا جنجال ها در پایتخت فرانسه و در خانه پاری سن ژرمن به اوج رسیده است. در دقیقه ۲۰ بازی بود که پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است.

کمک داور بازی در همهمه اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین انجامید.

در نهایت دیدار پاری‌سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژاد پرستانه داور چهارم به کمک مربی باشاک شهیر لغو شد و بازیکنان باشاک شهیر که حاضر به بازی نبودند به رختکن رفتند. فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم گزارش داد که داور چهارم مربی باشاک شهیر را “مرد سیاهپوست” خطاب کرده که این باعث عصبانیت اعضای این باشگاه و ترک زمین شده است.

جالب اینجاست این توهین باعث عصبانیت بازیکنان پاری سن ژرمن هم شده و آنها نیز به حمایت از تیم حریف زمین را ترک کرده اند که این واکنش به شدت در بین کاربران توئیتر مورد ستایش قرار گرفته است. در ادامه برخی منابع خبر دادند یوفا به دو تیم پاری سن ژرمن و باشاکشهیر گفته داور چهارم به اتاق VAR منتقل خواهد شد و بازی از سر گرفته می شود. اما در نهایت یوفا اعلام کرد دیدار پاری سن ژرمن و باشاکشهیر از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه امشب پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8385
  • منبع : ورزش سه

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.