• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

4
مدیر کل پست استان اصفهان :

با راه اندازی هاب پستی مرکزی کشور زمان ارسال مرسولات کاهش یافته است

  • کد خبر : 5197
  • 22 مرداد 1399 - 16:54
با راه اندازی هاب پستی مرکزی کشور زمان ارسال مرسولات کاهش یافته است
مدیرکل پست استان اصفهان از فعال سازی هاب پستی مرکزی کشور در اصفهان خبر داد

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، با ارسال محموله های پستی بصورت مستقیم  به استانهای خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ،و خوزستان ، هاب پستی مرکزی در اصفهان آغاز بکار نمود .

باحضور حمید باقری مدیر کل و معاونین  پست استان اصفهان راه اندازی هاب پستی در مرکز مکانیزه پست اصفهان عملیاتی شد .

هاب پستی مرکزی کشور با محوریت اصفهان و با هدف افزایش سرعت جابجایی، بهبود کیفیت ، رضایتمندی مشتریان در یکی از مهمترین استانهای مرکزی کشور  در اصفهان راه اندازی شد .

حمید باقری اظهار داشت : با توجه به شرایطی که در کشور حاکم شده به ویژه شیوع ویروس کرونا، استقبال مردم از سرویس خرید و فروش اینترنتی و همچنین ، ارسال بسته و امانت افزایش یافته است. به همین دلیل نیاز به توسعه ظرفیت پست کشور موجب شد که از۱۳ مرداد۹۹ هاب پستی مرکزی کشور در اداره تجزیه و مبادلات اصفهان راه اندازی وعملیاتی شود .

وی بیان داشت : در جهت کنترل و کاهش ترافیک وارده مرسولات به اداره کل تجزیه و مبادلات تهران و با توجه به اینکه اصفهان در چهارراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور ،مرکز مبادله پستی  ۸ استان می باشد و مرسولات استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، فارس، خوزستان، مرکزی، ، همدان ( لرستان، ایلام ، سنندج ، کرمانشاه)  را مبادله می‌نماید .و مرسولات استانهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی و خراسان جنوبی به هاب پستی در خراسان رضوی و مرسولات استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل به هاب پستی آذربایجان شرقی و مرسولات پستی استان خوزستان  ارسال می شود .

مدیر کل پست استان اصفهان افزود با راه اندازی این هاب پستی هرروز ،مبادله خطوط بین استانی ،  اصفهان – مشهد، اصفهان – تبریز، ، اصفهان – اهواز  و اصفهان – شیراز  و بلعکس انجام میگردد که کاهش سیر حرکت مرسولات را در پی داشته است .

باقری افزود: به لحاظ اینکه اصفهان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای می باشد ، با راه اندازی این هاب شاهد رونق شاخص های اقتصادی استان خواهیم بود .به این صورت که تمامی مرسولات همشهریان به شهر های مشهد مقدس  ، تبریز ، اهواز  در کمتر از ۲۴ ارسال می شود .

مدیر کل  باردیگر دست آوردهای این هاب در مرکز کشور را ، افزایش ضریب ایمنی مرسولات ، کمک به پدافند غیرعامل شرکت ملی پست، ظرفیت سازی خطوط و افزایش ترافیک مرسولات، استفاده بهینه امکانات شبکه و اشتغالزایی ، کاهش سرعت سیر مرسولات ،تسریع در روند رهسپاری ،اصلاح فرآیند های پستی و افزایش رضایتمندی مشتریان دانست .

باقری از تلاش‌های کارکنان مرکز مکانیزه پست اصفهان و سایر کارکنانی که  در راه اندازی هاب‌ پستی مرکزی کشور فعالیت نمودند ، قدردانی نمود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5197
  • منبع : شرکت پست استان اصفهان

نوشته های مشابه

25آبان
خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

19اردیبهشت
اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور

12آذر
 از این تبعیض ها ناراحتیم…
انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش:

 از این تبعیض ها ناراحتیم…

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.