• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

0
با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام گرفت؛

کلنگ زنی و بهره برداری دو طرح مشارکتی شهرداری در راستای توسعه و ساماندهی مشاغل شهری

  • کد خبر : 4109
  • 26 خرداد 1399 - 13:47
کلنگ زنی و بهره برداری دو طرح مشارکتی شهرداری در راستای توسعه و ساماندهی مشاغل شهری
مشارکت شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه اشتغال و گردش سرمایه در شهر به بار نشست و عملیات ساختمانی اولین کلینیک خودرو اصفهان آغاز و واحد تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش عصر تحلیل، در دومین برنامه از سری برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» و با شعار اصفهان در مسیر امید، شهردار اصفهان به همراه معاونان، اصحاب رسانه و نیز فعالان اصناف و سرمایه گذاران بخش خصوصی در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان حضور یافتند تا یک طرح خودرویی را کلنگ زنی و از یک طرح در حوزه مواد غذایی بهره برداری کنند.

نخستین کلینیک خدمات خودرویی پروژه ای بود که با حضور فعال اتحادیه صنف خدمات خودرویی اصفهان و مسئولان اتاق اصناف استان کلنگ زنی شد؛ مساحت زمینی که قرار است این طرح در آن ساخته شود یک هزار و ۸۰۰ مترمربع می باشد که بخش های مختلفی اعم از غرفه ها، صافکاری، کارواش، تعویض روغن، زیر و ‌بند سازی و …. را شامل می شود.

پروژه مشارکتی شهرداری اصفهان با اتحادیه صنف خدمات فنی سبک شهر اصفهان دارای ارزش ۱۳ میلیارد تومان است که در میدان مرکزی میوه و تره بار شهر اصفهان ساخته می شود. این پروژه ساماندهی مشاغل این حوزه در برخی خیابان های اصفهان و بهبود چهره شهر را به همراه دارد.

دومین طرحی که امروز نوبت به بهره برداری آن رسیده بود، کارخانه تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک در سوله ای با متراژ یک هزار و ۴۰۰ متر بود. این طرح نیز با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید روزانه ۷۰۰ کیلوگرم میوه خشک و سبزی خشک به بهره برداری رسیده است.

در این واحد تولیدی ۱۵ نفر مشغول به کار شده اند و بیش از ۱۲ نوع میوه به صورت خشک بسته بندی و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. این مجموعه توانایی صادرات محصول به کشورهایی از جمله اوکراین و روسیه را دارد.

اجرای پروژه مشارکتی کلینیک خودرو اصفهان با روش BOLT

در مراسم آغاز عملیات عمرانی کلینیک خدمات خودرویی و بهره برداری از واحد تولید میوه خشک، قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان اظهار کرد: امیدواریم پروژه کلینیک خدمات خودرویی آغاز یک حرکت جدید برای مشارکت بین شهرداری و بخش خصوصی به ویژه اتحادیه و اصنافی باشد که می توانند خدمات مورد نیاز مردم را به صورت یکجا ارائه دهند.

وی ادامه داد: کلنگ طرحی که امروز زده شده طی دو هفته پیش در شورای سرمایه گذاری تصویب و قرار شد به سبک BOLT ( ساخت، بهره برداری، اجاره و انتقال مالکیت) ساخته شود.

حمایت از باغداران و کشاورزان با راه اندازی واحد تولید چیپس میوه

وی اظهار کرد: هدف ما این است که میدان مرکزی میوه و تره بار که روزانه ۵ هزار خودرو در آن تردد دارد، بتواند به عنوان یک مرکز خدمات خودرویی برای همه افراد به ویژه افرادی که از بیرون و در مسیرهای حاشیه شهر به این گونه خدمات نیاز دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

نوروزی در مورد بهره برداری از واحد تولید میوه خشک هم اظهار کرد: این پروژه چرخه جدیدی در تولید و حمایت از کشاورزان و باغداران ایجاد می کند و نوعی اشتغال زایی در راستای تامین کالاهای کاملا بهداشتی است.

وی ادامه داد: این اقدامات عواملی است که می تواند حرکت جدیدی را در عرصه اشتغال زایی و اقتصادی ایجاد کند؛ گفتنی است که این کار با حمایت و ایده پردازی جوانان شرکت های دانش بنیان اتفاق افتاده است.

شهردار اصفهان افزود: توسعه چنین واحدهایی در نزدیکی باغات، مزارع و روستاها می تواند تاثیرات موثری در اقتصاد آنها داشته باشد./

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4109
  • منبع : شهرداری اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.