• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024

سر تیتر اخبار

پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

13
نصرتی ،پیشکسوت فوتبال:

به تیم ملی در جام جهانی خیلی امیدوارم

  • کد خبر : 19661
  • 21 مهر 1401 - 11:59
به تیم ملی در جام جهانی خیلی امیدوارم
نصرتی در موردتیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد: من نمی خواهم روی دیدارهای تدارکاتی در مورد حریفان قضاوت کنم ولی من به این تیم خیلی امیدوار هستم.

به گزارش عصرتحلیل به نقل از ایلنا،محمد نصرتی در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس و بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده ولی عملکرد فنی تیم از نظر من قابل قبول بود و با توجه به اینکه دو بازی سخت و سنگین مقابل دو تیم مدعی بود مشخص بود کار تیم سخت است ولی بدشانسی و دلایل دیگری از جمله خستگی ملی پوشان و نبودشان در تمرینات روی تیم تاثیر گذاشته بود.

وی افزود: هنوز چیزی برای پرسپولیس از دست نرفته است و صدر جدول هم با تفاضل گل تغییر کرده است و خیلی جای نگرانی نیست. بازی امروز با مس رفسنجان هم بازی سختی است و مس از تیم‌های خوب و تاکتیکی فوتبال ایران است و نباید اصلاً آنها را دست کم گرفت ولی در مجموع با توجه به نتایج دو بازی قبل پرسپولیس در این دیدار محکوم به برد است چرا که اگر برای سومین بازی پیاپی امتیاز از دست بدهد شرایط کمی پیچیده خواهد شد. ضمن اینکه امتیاز میزبانی هم وجود دارد. هرچند با نبود تماشاگر فقط اسمش میزبانی است.پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی هم عنوان کرد: به نظرم تفکرات کی‌روش نسبت به قبل تغییر کرده و آن مربی دفاعی سابق که از او سراغ داشتیم نیست چرا که در بازی با اروگوئه دیدم تیم ملی در همه نقاط بالانس بود و هم در کارهای دفاعی و هم در هجومی خوب و متعادل ظاهر شد.  این موضوع در بازی سنگال رخ نداد و یکی از دلایلش شاید غیبت چند بازیکن و تغییرات در ترکیب اصلی بود. اگر در جام جهانی مثل بازی با اروگوئه ظاهر شویم من خیلی به این تیم ملی امیدوارم.

نصرتی در مورد گروه ایران در جام جهانی عنوان کرد: من خیلی نمی خواهم روی دیدارهای تدارکاتی در مورد حریفان قضاوت کنم ولی خب تیم ملی انگلیس الان در بهترین شرایط خودش نیست و اگر در جام جهانی هم این چنین باشد به نظرم مقابل آنها از پیش بازنده نیستیم و از طرفی آمریکا و ولز هم که بازی‌هایشان را دیدم تیم‌هایی نیستند که نتوانیم شکستشان دهیم. من همانطور که گفتم به این تیم خیلی امیدوارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19661

    نوشته های مشابه

    03اردیبهشت
    خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد
    مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توسط دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی؛

    خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد

    14بهمن
    تعظیم سامورایی ها در مقابل یوزهای ایرانی
    پیروزی تیم ملی ایران در مقابل ژاپن؛

    تعظیم سامورایی ها در مقابل یوزهای ایرانی

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.