• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

سر تیتر اخبار

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید

7
رئیس کل بانک مرکزی ایران در راستای صادرات غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی انجام داد:

تقدیر از مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان

  • کد خبر : 6367
  • 12 مهر 1399 - 19:09
تقدیر از مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان
 عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی جهموری اسلامی ایران با اهداء لوح سپاس به مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، از نقش این شرکت در صادرات غیر نفتی ، ایجاد درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای وارداتی ، حفظ تولید ، اشتغال ، استمرار صادرات غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه رسمی اقتصادی کشور تشکر و قدردانی کرد.

متن این لوح سپاس بدین شرح است :

جناب آقای مهندس یزدی زاده

مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن اصفهان

تولید و صادرات غیرنفتی نقش معناداری در رشد و توسعه اقتصادی کشور ، حفظ ارزش پول ملی و ثبات بازار ارز و بخش های واقعی و مالی اقتصاد دارد . در این خصوص با توجه به وضعیت کلان اقتصادی و غیر اقتصادی کشور از یک سو و وضع شدیدترین و بی سابقه ترین تحریم های بین المللی علیه کشور ایران ، به ویژه در بخش های بانکی و نفت ، از سوی دیگر ، نقش صادرکنندگان غیر نفتی در خط مقدم جنگ اقتصادی بسیار حایز اهمیت است .

از این رو نظر به اینکه در عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی ، طی سال های اخیر نسبت به صادرات غیر نفتی و ایجاد درآمدهای ارزی جهت تامین نیازهای وارداتی کشور اقدام نموده اید ، بدینوسیله از تلاش های جنابعالی در جهت حفظ تولید ، اشتغال ، استمرار صادارت غیر نفتی و بازگشت منابع ارزی حاصل از صادرات به چرخه رسمی اقتصادی کشور تشکر و قدردانی می شود و به این مناسبت لوح سپاس به حضورتان تقدیم می شود . امید است همواره در تولید ، ایجاد و حفظ اشتغال ، سرمایه گذاری و صادرات غیر نفتی پیروز و سربلند باشید .

عبدالناصر همتی

رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=6367
  • منبع : شرکت ذوب آهن اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

07اسفند
افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند
با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز بانک مرکزی خبر داد:

افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.