• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

4
در آئین تودیع و معارفه رئیس بهره برداری گاز مرکز استان اصفهان؛

توجه به سلامت کارکنان و مشترکین مهمترین اصل است

  • کد خبر : 4976
  • 07 مرداد 1399 - 18:58
توجه به سلامت کارکنان و مشترکین مهمترین اصل است
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را برای همه ایجاد کرده است، گفت: در حال حاضر توجه به سلامت کارکنان و مشترکین مهمترین اصل است و رعایت اصول سه گانه بهداشتی اعم از، الزام به استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مرتب دست ها، بجد باید در همه ادارات مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، سید مصطفی علوی، در مراسم تودیع و معارفه،رئیس بهره برداری گاز مرکز استان و رئیس اداره گاز منطقه چهار گفت:تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی می‌ماند؛ عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.

مهندس علوی، با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره گاز منطقه چهار بیان داشت: وی در زمینه‌ ی توسعه خدمات گازرسانی و تعامل با مشترکین، توانست با برنامه ریزی مناسب اقدامات شایسته ای انجام دهد و تا کنون هیچ مورد شکایت، نارضایتی یا کم کاری از عملکرد این منطقه گزارش نشده است.

وی، با اشاره به اینکه قبول مسئولیت جدید، فرد را موظف می کند که تمام توان خود را برای انجام صحیح امور مربوطه بکار گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر نیروهای متخصص و با دانشی در مجموعه بهره برداری داریم که همراه با برنامه ریزی در طی سال تداوم گاز رسانی را میسر کرده اند.

مهندس علوی، تاکید کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع، توسعه گازرسانی به صنایع، تلاش در جهت وصول مطالبات با حفظ کرامت مشترکین، دقت در نحوه و قطع و وصل گاز، توجه به انگیزه و رضایتمندی کارکنان و… از جمله مواردی است که انتظار می رود به درستی و دقت بیشتری مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تعامل با ادارات، فرمانداری و سایر نهاد های مردمی را از دیگر توصیه های خود به رئیس جدید اداره گاز منطقه چهار برشمرد و افزود: بدون تعامل، کاری صورت نمی‌گیرد و می‌طلبد با مدیران تعامل مطلوب جهت برطرف کردن موانع صورت پذیرد.

مهندس علوی، درپایان با توصیه به وحدت و همدلی، اختلاف را آفت خدمت رسانی دانست و گفت: اگر در مجموعه اختلافی بروز کند، دیگر نمی‌توان انتظار انجام کارمناسب داشته و بهره وری در سازمان بهبود پیدا کند.

لازم به ذکر است، حسین ابراهیمی، رئیس سابق اداره گاز منطقه چهار به عنوان سرپرست بهره برداری گاز مرکز استان و امید شبانکاره به عنوان سرپرست اداره گاز منطقه چهار اصفهان منصوب شدند./

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=4976
  • منبع : شرکت گاز استان اصفهان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.