• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

2
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

توسعه شبکه و خدمات پس از فروش دو مقوله مهم شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 5163
  • 21 مرداد 1399 - 15:37
توسعه شبکه و خدمات پس از فروش دو مقوله مهم شرکت مخابرات ایران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه و خدمات پس از فروش باید به موازات هم رشد کند.

به گزارش عصر تحلیل, سیدمجید صدری که در جلسه کاری ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام حضور یافته بود, اظهار داشت: امر توسعه شبکه و خدمات پس از فروش و مقوله مهم هستند که باید به موازات هم رشد کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی شرکت در جلسه کاری روز دوشنبه, ۲۰ مرداد که به صورت  ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، با اشاره  به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس نیازهای مشتریان باید پس از تامین زیرساخت های مناسب, سرویس مورد نظر طراحی و به آنان ارائه شود.

سیدمجید صدری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مقوله ای که همگام با توسعه شبکه مهم است, خدمات پس از فروش است, چرا که, تمام اقدامات باید به رضایتمندی مشتریان ختم شود, از اینرو, خدمات پس از فروش و توسعه شبکه باید به موازات هم رشد کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود به تلاش برای پایداری شبکه پرداخت و تاکید کرد, در شرایط کنونی که برای حفظ سلامت جامعه و مردم, تردد در معابر شهری باید به حداقل برسد, لازم است, ما در شرکت مخابرات ایران برای تامین و پایداری خدمات ارتباطی تلاش بیشتری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5163
  • منبع : شرکت مخابرات ایران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.