• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

سر تیتر اخبار

حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد

3
دبیر تشخیص مصلحت نظام:

تکرار دولتهای گذشته سم مهلکی برای انقلاب است / گام دوم انقلاب با محوریت فرهنگی و اقتصادی شکل می گیرد

  • کد خبر : 10893
  • 13 اسفند 1399 - 11:11
تکرار دولتهای گذشته سم مهلکی برای انقلاب است / گام دوم انقلاب با محوریت فرهنگی و اقتصادی شکل می گیرد
دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: تکرار دولتهای گذشته برای انتخابات سال آینده سم مهلکی برای انقلاب و نظام است.

به گزارش عصر تحلیل، محسن رضایی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تغییرات رویکردی در انتخابات سال آتی متذکر شد: سال آتی انتخابات با محور فرهنگی و اقتصادی در راستای گام دوم انقلاب برگزار می شود و جایی برای تفکرات گذشته با محوریت زیربنایی و دفاعی نیست.

وی همچنین تصریح کرد: تکرار دولتهای گذشته سم مهلکی برای نظام است و بایستی گام اول انقلاب جای خود را به گام دوم دهد تا بتوانیم به زیرساختهای فرهنگی و اقتصادی در کشور بپردازیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: در گام اول انقلاب به مسایل زیربنایی و دفاعی پرداخته شد و دستاوردهای خوبی بخصوص در بخش نظامی کسب کردیم اما در گام دوم انقلاب باید مسایل اقتصادی و فرهنگی که سالهاست مهجور مانده به آن پرداخته شود.

۵۰ سال از تورم می گذرد

وی ادامه داد: متاسفانه ۵۰ سال از تورم می گذرد و هنوز دستاورد اقتصادی برای این موضوع نداشتیم به همین منظور گام دوم انقلاب بایستی در راستای اقتصادی و فرهنگی قدم بردارد.

رضایی یادآور شد: در سالهای ابتدایی انقلاب کارهای اقتصادی بزرگی در کشور انجام شد اما متاسفانه بیشتر ذوق محور بود و در جانمایی و حتی مباحث جغرافیایی قرار گرفتن پروژه ها تدبیر درستی صورت نمی گرفت به طوریکه با حضور این پروژه ها شاهد آلایندگی و حتی خشکی رودها به دلیل عدم قرار جانمایی درست شده ایم.

وی در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به تحریم های اخیر گفت: برخی از مسایل کشور هیچ ارتباطی به تحریم ندارد در باب مثال می توان به وضعیت بورس اشاره کرد که مدیریت ناصحیح باعث از بین رفتن سرمایه های مردم شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=10893
  • منبع : عصر تحلیل

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.