• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سر تیتر اخبار

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان مدیر منتخب در توسعه و توانمند سازی صنعت شد / هر شرکتی یادگیرنده سریع تری داشته باشد می تواند به وضعیت رقابت برتری دست یابد ارائه تسهیلات ویژه احیای بافت فرسوده شهرداری اصفهان / محرومیت زدایی از اهداف اصلی منطقه ۱۰ / در حال ساماندهی اتباع غیر مجاز با همکاری نهادهای مرتبط هستیم حضور یک هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت/ رشد ۱۵ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی طرح توسعه‌ای نفت خام آفتاب / تولید روزانه بیش از دو میلیون بنزین یورو۵ توسط نفت آفتاب برای عفاف و حجاب چه کرده‌اید؟ فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی و اولین صادرکننده در زنجیره صنایع معدنی در سال ۱۴۰۲ برگزاری پنل انتقال تجربه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حال توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقل هستیم/ انعقاد تفاهم نامه با ۲۰ کلان شهر کشور پتروشیمی ها وارد تولید بنزین از متانول می شوند حضور راهداری اصفهان با دستاوردهای نوین و هوشمند عامل انسانی، مهمترین شاخصه در تصادفات/ ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲

1
در فولاد سنگان صورت پذیرفت:

ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی

  • کد خبر : 1871
  • 13 اردیبهشت 1399 - 23:15
ثبت بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی
کارکنان بلندهمت شرکت فولاد سنگان با تولید 381 هزار و 93 تن گندله در فروردین‌ماه و ارسال روزانۀ 16 هزار و 200 تن از این محصول توسط ناوگان ریلی به دو رکورد بی‌نظیر دست یافتند.

به گزارش عصر تحلیل، مدیرعامل فولاد سنگان با اعلام این خبر گفت: کسب این افتخارات غرورآفرین در سال جهش تولید با توجه به برنامه‌ریزی مدون و عملیاتی کردن نقشه‌های استراتژیک تولید شرکت و با همت شبانه‌روزی تلاشگران فولاد سنگان به ثبت رسید و برگ زرین دیگری را به کتاب افتخارات این شرکت افزود.

علی امرائی در همین خصوص اظهار داشت: تلاشگران شرکت فولاد سنگان با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مضاعف و با هدف محقق کردن شعار جهش تولید، علی‌رغم دشواری‌های موجود در تأمین مواد اولیه، توانستند به بالاترین رکوردهای تولید ماهانۀ گندله و حمل ریلی از ابتدای راه‌اندازی کارخانه تاکنون دست یابند و گام موفق دیگری در تحقق اهداف بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه بردارند.

وی با اشاره به اهمیت مزیت‌های حمل ریلی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های ریلی، ارتقای ایمنی جاده‌ها، کاهش قیمت تمام‌شدۀ محصول و فواید ارزشمند دیگری به همراه دارد.

مدیرعامل فولاد سنگان تأکید کرد: مسلما نقش راهبردی و بی‌بدیل فولاد سنگان در تأمین مواد اولیۀ خوراک کارخانجات فولادی، موجب سرعت‌بخشی چرخۀ تولید در فولاد مبارکه و جهشی عظیم در زنجیرۀ فولاد خواهد بود و این مهم ارمغان پیشرفت، تولید و اشتغال مولد در کشور خواهد شد.

امرائی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این شرکت خاطرنشان کرد: این موفقیت که با همدلی تمامی ارکان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در فروردین‌ماه به دست آمده مطمئنا سرآغاز دستاوردهای ارزشمندتری در سال جهش تولید خواهد بود.

ثبت رکورد تولید روزانۀ آهن اسفنجی در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

با تولید ۲ هزار و ۵۵۴ تن آهن اسفنجی در ششمین روز از اردیبهشت‌ماه سال جهش تولید، رکورد تولید این محصول در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت به میزان ۶۲ تن نسبت به رکورد قبلی افزایش یافت.

 اکبر اسکندری رئیس واحد آهن‌سازی شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری رکورد پیشین تولید آهن اسفنجی در این شرکت را به میزان ۲ هزار و ۴۹۲ تن و مربوط به ۳۰ آبان‌ماه سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: دست‌یابی به این موفقیت با همت همۀ کارکنان شرکت، به‌ویژه واحدهای تولید و همچنین واحد بازرگانی با تأمین به‌موقع گندلۀ موردنیاز خط تولید به دست آمد.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید مدیریت و کارکنان این شرکت مصمم‌اند تا به ظرفیت نامی واحد احیا مستقیم و تمامی اهداف برنامه‌ریزی‌شده دست یابند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=1871
  • منبع : فولادمبارکه

نوشته های مشابه

21مهر
نگاه پایداری به زنجیره فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد:

نگاه پایداری به زنجیره فولاد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.