• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

سر تیتر اخبار

عوارض شدید استامینوفن و مسکن های بدون تجویز پزشک جشن قهرمانی یوزهای زخمی در سرزمین ببرها / پیروزی ۴ بر ۱ فوتسال ایران برابر تایلند یک میلیون و ششصد هزار متقاضی در صف وام ودیعه مسکن طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد ۲ میلیون تومان قبض در انتظار مصرف کنندگان کولرگازی تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد

3
اصغر برشان:

جای خیریه های سلامت در پیشگیری و درمان خالی است

  • کد خبر : 1662
  • 07 اسفند 1398 - 18:17
جای خیریه های سلامت در پیشگیری و درمان خالی است
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محدودیت نمی تواند عواقب سو این بیماری را به طور کامل کاهش دهد و باید فرهنگسازی در گذشته جدی گرفته می شد.

به گزارش عصر تحلیل، اصغر برشان در گفت و گوئی اختصاصی با اشاره به تصمیمات اخیر ستاد مبارزه با کرونا گفت: بجای محدود کردن و ممنوعیت باید فرهنگ مردم را ارتقا می دادند. 

وی همچنین تصریح کرد: طبق دستور و تصمیمات اخذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا همچنین شورای تامین استان کلیه مراکز گردشگری از جمله مراکز تفریحی که زیر نظر شهداری بود، تعطیل شد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: باید در تصمیمات این چنینی ستادی با مدیریت واحد در هر استان تشکیل شود تا تصمیمات از یک مرکز برای اجرا ابلاغ شود.

وی با اشاره به تعطیلی محور گردشگری ناژوان گفت: با توجه به باز بودن فضای ناژوان هنوز تصمیمی در خصوص تعطیلی و بسته شدن مبادی ورودی و خروجی این منطقه اتخاذ نشده است و اگر تکلیف شود شهرداری حتما آن را اجرایی می کند.

برشان تاکید کرد: در تصمیمات اخیر شهرداری تنها یک عضو است و باید تمامی نهادهای حاضر در ستاد مبارزه هم رای باشند تا بتوان آن را اجرایی کرد.

وی عنوان کرد: راههای ورودی شهر اصفهان باید به دست افراد متخصص و کاردان سپرده شود تا در صورت مشاهده علایم از عبور فرد یا افراد به شهر خودداری شود و به مراکز درمانی اتقال داده شود.

عضو شورای اسلامی با تاکید بر فرهنگسازی گفت: باید به این واقعیت پی برد با محدودیت قطعی نمی توان مردم را از انجام کاری بازداشت بلکه باید در راستای بالا بردن فرهنگ مردم اقدامات جدی انجام شود. 

وی تاکید کرد : متاسفانه زمانی که باید این مساله جدی گرفته می شد به آن توجهی نشد و امروز هم که باید به کادر درمانی و خدماتی این حوزه توجه شود دقتهای لازم صورت نمی گیرد.

برشان در پایان صحبتهای خود خاطرنشان کرد: الان باید از وجود نهادهای مردمی و خیریه های سلامت در خصوص مبارزه و تامین استفاده شود که متاسفانه دولت در این خصوص اقدامی جدی صورت نداده است. چرا با وجود تعداد بالای خیریه های سلامت در استان تقریبا هیچ استفاده خاصی از آنها در بحث پیشگیری و درمانی نمی شود. /

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=1662
  • نویسنده : داوود شیخ جبلی

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

12شهریور
پژوهش ۳۴۰ هزار نفری برای اثر بخشی ماسک
عصر تحلیل از یک پژوهش خبر می دهد:

پژوهش ۳۴۰ هزار نفری برای اثر بخشی ماسک

04شهریور
علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:

علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.